Site voor IPhone Maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik een site voor de Iphone/Touch optimaliseren, goed passend enzo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Site voor IPhone Maken
Hoe kan ik een site voor de Iphone/Touch optimaliseren, goed passend enzo
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk na je resolutie, nie teveel afbeeldingen (sneller geladen) en simpel houden. Dat ist.
|
||||
|
||||
Kijk eens naar aptana studio, daar kan je ook goede iphone sites mee maken.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
danku ik ga aan de gang
|
|
|||
|
|||
Ik ben zeer benieuwd hoe je aan de slag gaat met het maken van een app, bijvoorbeeld de NS trein data of IMDb.
Hoe haal je de data op en toon je deze in je eigen webapp? Ik zou er graag eens zelf mee willen experimenteren! |
|
|||
|
|||
Door gebruik te maken van RSS / XML sheets?
|
|
|||
|
|||
niet echt wat ik bedoel. Mij gaat het meer om bijvoorbeeld een search uit te voeren op imdb, vervolgens de zoekopdracht terugkrijgen in je webapp.
|
|
|||
|
|||
Dat is via PHP nogal gemakkelijk te doen hoor. Gewoon ff googlen;-)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de IUI Iphone toolkit van Joe Hewitt.
Daarmee kun je héél gemakkelijk iPhone web applicaties maken die bijna niet van de native applicaties te onderscheiden zijn. Google search op "iui iphone". Ik maakte o.a. deze web applicaties ermee: WhatNow/Tanken - vind de goedkoopste tankstations in jouw buurt WhatNow/TV - TV Gids voor de grootste Vlaamse zenders WhatNow/DVD - Een overzicht van de beste huurfilms van het moment Groeten! |
|
|||
|
|||
eeuh weet hier al iemand hoe je je site een webapp iconje geeft?
Ik heb iets gemaakt maar ik heb geen idee nog hoe je een icon toevoegt aan de site.... Ik heb het al.. HOWTO: - Maak een icoon van 57×57 pixels - Zorg ervoor dat u opslaat als .png - Hernoem het naar: “apple-touch-icon.png” - Zet het bestand daarna in de root-folder van je website (Waar ook de index staat) Oke best simpel. Laatst gewijzigd door labonk; 17-08-08 om 18:30. Reden: toevoeging |
|
||||
|
||||
hmmmzz gedaan en toch krijg ik een plaatje dat er uitziet als de index en niet mijn icon
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je er ook nog een HTML-commandootje voor nodig? Ken het verder niet uit m'n hoofd, anders even Googlen.
|
||||
|
||||
Voor Wordpress gebruik ik deze PHP code,
Mischien helpt het je verder. PHP-code:
|
|
||||
|
||||
Zo dus:
Code:
<link rel="apple-touch-icon" href="https://forum.iculture.nl/f8/applicaties/f58/ontwikkelen-voor-de-iphone-sdk/apple-touch-icon.png" type="image/'png" /> |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applicatie maken die een site opent | TakenBoxershort | iPhone Apps | 2 | 30-06-10 19:27 |
Site voor customcases Iphone 3G | urban101 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-03-10 15:17 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
Zelf een soort van uitzending gemist site maken? | mathijs666 | iPhone Apps | 11 | 26-01-09 19:27 |
|
|