Iemand die wil helpen een app bouwen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemiddag, Wij zijn een nieuwssite en willen graag een applicatie maken, Omdat we veel samen met de politie werken leek het ons handig om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand die wil helpen een app bouwen
Goeiemiddag,
Wij zijn een nieuwssite en willen graag een applicatie maken, Omdat we veel samen met de politie werken leek het ons handig om een soort push app te maken waarbij we de mensen een push bericht kunnen sturen bij een overval waar iemand gezocht word, een vermissing, kortom, de zaken waar de politie ook de hulp van de burgers vraagt, en via een rss dat ze het nieuws van onze site kunnen lezen.. met de online builders komen we niet ver, Heeft iemand tips voor ons?? Vriendelijke groeten Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-09-13 om 09:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak hier geen vacature posting van, want dat staan we hier niet toe. Daarom die extra toevoeging verwijderd uit het bericht
|
|||
|
|||
Citaat:
Jonas Wouters - Web & Mobile Development Veel succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G op 4.0.1 iemand die me een stukje op weg kan helpen? | neophron | iPhone algemeen | 4 | 22-07-10 01:06 |
Iemand die een Tomtomwork account wil testen voor mij? | jappie993 | iPad algemeen | 0 | 05-06-10 15:48 |
Iemand die een webapp met mij (en andere?) wil maken? | psp2000sam | iPhone Apps | 24 | 15-01-10 09:17 |
Iemand die me kan helpen met unlocken!? | iliasz | Archief | 1 | 04-04-08 17:18 |
|
|