//

Wie heeft ervaring met Social Framework?

Wie heeft ervaring met Social Framework? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello Ik zou graag het Social Framework willen gebruiken voor Facebook. Hiervoor zou ik gebruik willen maken met SLRequest. Ik heb al een poging ondernomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-14, 21:27
brub brub is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 23
Standaard Wie heeft ervaring met Social Framework?

Hello

Ik zou graag het Social Framework willen gebruiken voor Facebook.

Hiervoor zou ik gebruik willen maken met SLRequest.

Ik heb al een poging ondernomen maar het wil maar niet lukken

Wie zou me kunnen helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-14, 01:59
Tomhhw Tomhhw is offline
• iOS 6.1.5
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 19
Standaard

Wat wil je er mee doen ? Wil je een share view waarmee je bijv. Foro's of tekst mee kan delen net als in de fotos app van apple op iphone. Of wil je een hele facebook app maken?

Share view tutorial: iOS Programming: Integrate Twitter and Facebook Sharing in iOS 6 App
  #3  
Oud 30-05-14, 09:53
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Geef eens wat meer info inderdaad. Als we niet weten wat je wil, dan kunnen we je er ook niet mee helpen natuurlijk.
  #4  
Oud 30-05-14, 10:43
brub brub is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 23
Standaard

Bedankt voor de reactie

Het gebruik van ActivityView werkt alsook het gebruik met SLComposeViewController.

Het probleem is dat er steeds de tekst 'via iOS' afgebeeld wordt op de FB page en ik wil dat hier een andere tekst afgebeeld wordt.

Dus ben ik verplicht om SLRequest te gebruiken.
- heb een app aangemaakt via FB en gebruik hier de iD bundle + iOS platform toegevoegd.
- in de iOS app maak ik gebruik van de FB ID

zolang ik op mijn iPhone/iPad de FB account instel met het account dat ik gebruik om de FB app te beheren werkt alles en wordt in plaats van 'via iOS' mijn eigen gekozen tekst afgebeeld.

Als ik een ander account gebruik werkt dit niet meer (krijg foutmeldingen).

ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is.

Laatst gewijzigd door brub; 30-05-14 om 12:02.
Reageren

Labels
facebook, slrequest, social framework



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft er ervaring met het programma Titanium Studio? Parky Ontwikkelen voor iOS 6 17-01-12 00:34
Wie heeft ervaring met aanpassen PLIST's (bluetooth profile)? allewijn iPhone algemeen 14 15-03-11 20:24
Wie heeft ervaring met iphoneservicepoint.nl Bashie Koopinformatie Nederland 0 19-02-11 15:08
Wie heeft ervaring met deze online aanbieder van Apple producten? Carl66 Koopinformatie Nederland 8 29-12-09 13:43
wie heeft er ervaring met deze carkit? haneli iPhone accessoires en onderdelen 0 04-04-09 22:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.