Opzoek naar beta testers voor iOS game discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames en Heren, Wij van IceCode.mobi zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van een rekenspel voor jong en oud, hiervoor zijn we opzoek naar beta ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opzoek naar beta testers voor iOS game
Dames en Heren,
Wij van IceCode.mobi zijn momenteel bezig met het ontwikkelen van een rekenspel voor jong en oud, hiervoor zijn we opzoek naar beta testers. Mocht een van jullie interesse hebben in het spel en ons willen ons spel te verbeteren dan kunnen jullie inschrijven op IceCode. Via ons instagram account kunnen jullie al een klein voorproefje zien van het spel. Met vriendelijke groet, IceCode |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben ervaren gamer, nieuwsgierig en 12 jaar,
kan ik misschien helpen? |
|
|||
|
|||
Ik kan meschien wel helpen ik heb ios 7.1.1 van iPad en ik sta op het punt om ios 8.0 beta te installeren (alleen nog een link nodig om te downloaden). Ik ben handig met games en ik ben een ios game tester. En ik heb me net aangemeld
Laatst gewijzigd door timscholten; 07-07-14 om 13:37. Reden: Moest nog aanmelden |
|
|||
|
|||
Ik heb nu ios 8 beta. Hoe heet het spel?
|
|
||||
|
||||
Na het plaatsen van dit bericht heeft de OP nooit meer hier ingelogd.
Daarom gooi ik dit topic op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Game] Beta testers gezocht! | HernanZh | Ontwikkelen voor iOS | 23 | 09-01-13 22:41 |
Beta testers gezocht voor game | HernanZh | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 06-03-12 21:56 |
Beta testers voor Battleships nodig | rplasman | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 07-12-10 21:17 |
|
|