Wat kan wel en wat niet? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een idee voor een app, maar totaal geen kennis van of ervaring met het ontwikkelen ervan. Hoe kom ik er nu achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat kan wel en wat niet?
Hoi, ik heb een idee voor een app, maar totaal geen kennis van of ervaring met het ontwikkelen ervan. Hoe kom ik er nu achter wat wel mogelijk is en wat niet, zonder direct het idee prijs te geven? Kan ik ergens de richtlijnen terugvinden van wat Apple (ondermeer) toestaat?
Groeten, Richard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone doorgeven aan vriendin!? Wat kan, wat niet? | aspers | iPhone algemeen | 3 | 05-10-11 21:45 |
Dual Sim, wat werkt wel en wat niet? | wouter2190 | iPhone algemeen | 3 | 11-07-10 19:52 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Wat wel en wat niet. | Ar__jen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-07-08 03:09 |
Wat kan ik er nu mee en wat niet? | Tenvox | Unlock [archief] | 4 | 29-11-07 02:24 |
|
|