//

App maken op commissie?

App maken op commissie? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Zijn er bedrijven die een app maken op commissie? Ik heb enkele tijd geleden samen gezeten met een bedrijf maar het maken van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-15, 16:03
Numero4 Numero4 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard App maken op commissie?

Hallo

Zijn er bedrijven die een app maken op commissie? Ik heb enkele tijd geleden samen gezeten met een bedrijf maar het maken van mijn idee zou al snel 20.000€ zijn (dan nog basic afgewerkt). Dat geld wil ik er niet aangeven omdat het toch altijd een risico is...
Nu is de vraag of er ook bedrijven zijn die het idee ontwikkelen op commissie? Eventueel een vast bedrag + % van de omzet.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-20, 21:36
SXR SXR is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Ik denk dat je dan al snel uitkomt op een Venture Capitalist. Iemand die in je idee investeert en daar idd een deel van de aandelen van het bedrijf dat er ongetwijfeld uit komt, krijgt.

Maar om een VC-injectie te krijgen zou je je ergens in de kijker moeten spelen.
  #3  
Oud 17-12-20, 20:17
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Of je gaat op zoek naar kleine (hobby) app ontwikkelaars die een of een paar apps hebben gemaakt. Kijken of je samen dan iets op poten kan zetten.
in de richting van de app die je in gedachten hebt zijn er vast wel al andere ontwikkelaars bezig. Schrijf die eens aan en kijk hoe ver je komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.