CGBezierPath discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik ben sinds een tijdje Objective C aan het leren en ben een aantal uren geleden dan de Quartzdingen tegengekomen Wat figuurtjes mee getekend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CGBezierPath
Hoi
Ik ben sinds een tijdje Objective C aan het leren en ben een aantal uren geleden dan de Quartzdingen tegengekomen Wat figuurtjes mee getekend en toen eens geprobeerd iets met een iPhone app te maken (heb geen iPhone maar de simulator moet tot dat ik de echte heb maar genoeg zijn) Mijn probleem nou: ik vind geen alternatief op de NSBezierPath (ik zou zeggen dat dat dan CGBezierPath is) Ik zoek op internet en vind heel veel over.... UIBezierPath (UI? Ja, UI... geen idee hoezo. de rest hebben ze allemaal met de prefix CG) Maar ook de UIBezierPath zit niet niet in mijn UIKit.framework en de iPhone SDK weet er niks van is er een mogelijkheid dan andere dingen behalve vierhoekjes met de UIKit te tekenen (en dan niet door er een jpg of zo op te zetten maar dus gewoon met vectors die er leuk en aardig uitzien)? Laatst gewijzigd door vlees91; 11-08-08 om 01:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
*PUSH*
en iets wat wel on topic is: ik heb zelf nog niets gevonden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|