iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Wie helpt er mee? (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/20571-wie-helpt-mee.html)

Doblie 02-09-08 21:07

Vind ik ook! :)

BadSide 02-09-08 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 182844)
Ik zou graag willen helpen met programmeren, al moet ik er wel bij zeggen dat ik nog nauwelijks ervaring heb met de SDK. Ik wil het wel graag leren, dus als dat op deze manier (een beetje) zou kunnen, dan zou dat heel mooi zijn. Heb het wel eerrrruuuggg druk, dus... Nou, ik hoor het wel. :)

Wil er nog even aan toevoegen dat ik wel een Mac heb met Xcode geïnstalleerd. Heb verder wel wat simpele tutorials gevolgd, maar heb er niet zo heel veel tijd voor.
Als je me laat weten wanneer je ongeveer van start wilt gaan, en of er ook simpele dingen te doen zijn, dan kan ik wat beter zeggen of ik wel of niet mee kan doen.

sjowol 02-09-08 21:52

leuk idee, ik kan evt helpen met wat grafische dingen, 2D/3D u roept maar :D

JWVD 02-09-08 23:15

Ik kan helpen met testen, ik programmeer al een tijdje (niet in Objective-C maar in PHP en Python) dus ik weet wel een beetje wat je goed moet testen. Ook kan ik een webomgeving maken waar alle deelnemers notities kunnen achterlaten, klein forumpje en contactsysteem etcetera. Zodat iedereen op de hoogte is van ontwikkelingen en ook kunnen verdergaan als iemand offline is :)
Ik doe het gewoon voor mijn lol en om van te leren!

sjoeii 03-09-08 00:13

Ik opper mezelf als tester en vertaler.

Tijn1 03-09-08 00:57

ik bied me aan als tester,ik heb een eerste gen en een 3G iphone ter beschikking en tevens een basis vertaler als dat nodig zou zijn?!!?!

stuur maar een pm als je meer wilt weten.

Speedfreak20 03-09-08 22:43

Wil wel helpen meebouwen voor de (lol := kennisopbouw) ;
Heb Alleen WinXP en linux draaien. Heb niet zo'n zin om een Mac aan te schaffen alleen om iphone apps te kunnen bouwen..
Dus ben nu bezig om dmv vmware m.b.v. een Leopard image de boel aan de gang te krijgen.
Heb al in meerdere andere talen geprogrammeerd en ben mij op het moment aan het verdiepen in objective C. pm mij aub ook als jullie iets concreets willen doen,

Greets,

Moumni.

nkooiker 04-09-08 00:37

Geinig idee :) Als er nog hulp nodig is wil ik dat wel bieden. Wel weinig tijd en eigen projectjes lopen, maar collectief is wel tof :)

marqw 04-09-08 12:45

@ ideveloper, is de reactie op het privébericht wat ik je gisteren stuurde??
Graag even een bericht naar me...

ideveloper 04-09-08 15:44

Hoi Marqw,

Helaas heb ik geen PM van je ontvangen. Kun je hem nogmaals zenden?

Alvast bedankt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marqw (Bericht 183824)
@ ideveloper, is de reactie op het privébericht wat ik je gisteren stuurde??
Graag even een bericht naar me...


Maartbaart 08-09-08 12:10

Ik bied me ook aan als zowel tester als ideeen bedenker..
heb nog geen mac, dus kan nog niet developen, maar wil dit graag op termijn leren.
Count me in!

inbedrijf 08-09-08 12:59

Ik heb hier ook wel interesse in, grafiisch of technische laat het me weten via een pm of mail.

timneutel 08-09-08 18:05

ik bied me aan voor dingen als logo's/vormgeving/splashscreens/ enz.
en als tester/ideen bedenker.
pm me!

ideveloper 08-09-08 20:17

Goed te zien dat er ook wat grafische mensen zich aandienen. Top. Jullie krijgen allemaal nog bericht.

Maartbaart 08-09-08 21:27

Het idee van een 'eigen' forum vind ik een goed idee. Dan wordt dit forum minder/niet vervuild door onze ideeën.
Zo zou ideveloper (en anderen) via een topic een 'team' kunnen samenstellen per App.
Ook ik bied graag mijn grafische kwaliteiten aan.. Bijv. dat er meerdere plaatjes gemaakt worden en er door de meerderheid wordt gestemd op welke gebruikt moet worden oid..
Hoor het wel!

Malork 08-09-08 21:34

Het lijkt mij ook wel leuk (als programmeur) maar ben op dit moment te onervaren om iets van de grond te krijgen (zit nog in de 'tutorials lezen, examples bewerken en sample code 'schrijven')...

nkooiker 08-09-08 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maartbaart (Bericht 186192)
Het idee van een 'eigen' forum vind ik een goed idee. Dan wordt dit forum minder/niet vervuild door onze ideeën.
Zo zou ideveloper (en anderen) via een topic een 'team' kunnen samenstellen per App.
Ook ik bied graag mijn grafische kwaliteiten aan.. Bijv. dat er meerdere plaatjes gemaakt worden en er door de meerderheid wordt gestemd op welke gebruikt moet worden oid..
Hoor het wel!

Een subforum op iphoneclub dedicated voor het project is eigenlijk nog leuker ;) Vanuit deze community ontstaan, denk dat het voor veel mensen wel boeiend is om te volgen.

Maartbaart 09-09-08 10:14

Nkooiker, dat is helemaal mooi, maar moet zoiets niet een beetje afgeschermd van de buitenwereld worden? Ivm ideeen jatten etc..

ideveloper 09-09-08 10:41

Ja, dat lijkt mij ook.

Inmiddels zijn er al heel wat aanmeldingen binnen, dus misschien tijd om een site op te gaan zetten. Moeten alleen nog even een leuke naam verzinnen voor deze club gasten. Liefst een naam waarvan de url nog vrij is.

Iemand ideeen?

alexteie 09-09-08 11:24

ideveloper?

Ik heb nog geen reactie gekregen op mijn prive msg naar jou toe?
En ik zou de site wel willen hosten hoor met alle toeters en bellen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.