iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Wie helpt er mee? (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/20571-wie-helpt-mee.html)

sjowol 10-09-08 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 187001)
Is er misschien al een grafisch ontwerper die het ziet zitten een logo voor de iDevclub te ontwerpen?

ik heb ff snel een simpel opzetje in elkaar geflanst (het is hier midden in de nacht, ik mot me bed in :p)
het leek me wel leuk om iDevelopers avatar erin te stoppen aangezien hij toch de aanstichter van dit gebeuren is (en het een beetje een gestyleerd "radertje" is wat natuurlijk altijd bij "development" hoort), maar roept u maar...
https://forum.iculture.nl/leden...2-idevclub.jpg

Speedfreak20 10-09-08 14:40

Mooi gedaan ! ik vind hem leuk.

Pixxa 10-09-08 15:34

Laat ik mezelf hier ook even aanmelden omdat ik erg geinstresseerd ben in het ontwikkelen van apps voor de iphone en touch.

*Beginnende programmeur meldt zich

BruceSV 10-09-08 16:35

Wil best meehelpen,

Kan vloeiend engels dus mssn leuk om dan wat te gaan vertalen ofzo

(wordt ook verwacht van m'n werk / studie) en kan helpen het programma-tje te testen.

Laat maar weten of je nog bruisende ideen nodig heb... en/of je nog mensen nodig hebt.

ideveloper 10-09-08 17:11

Ik zit even zonder internet, dus als reacties van mijn kant wat lang uitblijven weten jullie waar het aan ligt.

Doblie 10-09-08 17:20

Ik ben natuurlijk altijd in voor het vertaalwerk, ik kan binnen mijn familie Spaans vertalen. Ook kan ik redelijk Engels, slecht Frans, redelijk Duits. En natuurlijk ook Amerikaans. :)

Ook ben ik in om met Photoshop te helpen, voor logo's. Ik wil altijd meehelpen, sta voor elke taak open. Ook al is het reclame maken, of leuke features te bedenken voor de app, die net de app wat beter aanvullen, etc..

Multi-functioneel dus!

Groeten,
Doblie (Bram)

inbedrijf 10-09-08 17:28

1 Bijlage(n)
Een logo, is effe snel een opzetje, vind het idee om ideveloper's zijn avatar te gebruiken wel een goed idee. :)

ideveloper 10-09-08 17:39

Internet lijkt het weer te doen gelukkig.

Goed te zien dat er al ontwerpen voor een logo binnenkomen. Ik moet misschien nog wel meegeven dat mijn atavar ook m'n bedrijfslogo is. Dus misschien moeten we wel een beetje oppassen met het gebruik hiervan. Ik wil het iDevclub gebeuren en m'n zakelijke bezigheden graag gescheiden houden.

Verder helemaal top dat er binnen no time ontwerpen komen. Dat geeft goede hoop voor de toekomst.

inbedrijf 10-09-08 18:05

1 Bijlage(n)
Een kleine update.

timneutel 10-09-08 18:55

ik heb wat icons gemaakt, ik maak vanavond nog wel een logo,
let niet op de ondertitel, snel iets bedacht :)

http://img376.imageshack.us/img376/3...lubcopyua3.png

daanhegman 10-09-08 19:08

Net PM verstuurd aan ideveloper:
ik bied me aan als:
- Muziek (maar geen echte soundeffects meer achtergrondmuziekjes)
- Design (Default.png e.d.)
- Tester (spreekt voor zich)

Heb er zin in, om dit naast een applicatie die ik nu aant maken ben te doen

Daan

Maartbaart 10-09-08 19:11

ah mooie initiatieven..
ziet er goed uit jongens!
zodra ik weer thuis achter de pc zit, zal ik ook Illustrator/Photoshop opstarten! :)

alexteie 10-09-08 19:18

Ik ben van mening inderdaad om niet ideveloper's logo erin te verwerken maar een fris op zich zelfstaand iets.

en volgens mij zijn er nu wel genoeg aanmeldingen om mee te doen een te grote groep is ook niet relaxed om ergens mee te beginnen teveel verschillende meningen etc etc etc

ideveloper misschien is dit niet iets voor jou alleen maar voor een klein groepje om alle aanmeldingen even naast elkaar te leggen met met dat groepje gaan kijken met wie we willen beginnen of hoe we beginnen om iets op te zetten.
Eventueel wil ik me wel beschikbaar stellen om deel te nemen samen met ideveloper de aanmeldingen door te lopen en om eventueel selecties te maken.
word nu wel eens tijd dat er stappen ondernomen worden ;)

Ironis 10-09-08 19:24

Hier een ervaren testprofessional die graag wat technieken loslaat op nieuwe apps :)
Ik wil dus graag meedoen als tester / creatieve geest / eventueel assisteren om ontwerpen op te stellen (qua docs, dus geen grafische meuk, kan ik nie zo goed).

Thaurin 10-09-08 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper (Bericht 187279)
Ik moet misschien nog wel meegeven dat mijn atavar ook m'n bedrijfslogo is. Dus misschien moeten we wel een beetje oppassen met het gebruik hiervan.

Neemt niet weg dat een "radartje" of iets dergelijks het wel goed zou doen in een logo, dus misschien een afgeleide ervan dat niet meer te herkennen is? Mooi ontwerpen tot nu toe, trouwens.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexteie (Bericht 187341)
Eventueel wil ik me wel beschikbaar stellen om deel te nemen samen met ideveloper de aanmeldingen door te lopen en om eventueel selecties te maken.
word nu wel eens tijd dat er stappen ondernomen worden ;)

Goeie zaak dat je vooruit wil met de plannen. :) Ik ben persoonlijk nog steeds een beginner op het gebied van Mac OS X en iPhone development, dus op korte termijn zal ik toch niet erg inzetbaar zijn afhankelijk van hoe snel Cocoa Touch onder de knie te krijgen is.

daanhegman 10-09-08 20:08

Ga nu even een soort banner maken ofzo

iCulture 10-09-08 21:12

Ik maak het subforum 'iDevclub' (please, met kleine letter 'c', zoals iPhoneclub) straks even aan op verzoek van iDeveloper. Hij zal dan de verdere stappen met jullie doornemen (nadat ik alles even met hem heb doorgenomen als ik klaar ben) :) Het gaat nu allemaal heel hard zo :cool:

daanhegman 10-09-08 21:18

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...072273-040.png

Thaurin 10-09-08 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 187434)
Ik maak het subforum 'iDevclub' (please, met kleine letter 'c', zoals iPhoneclub)

Goed punt. Ik ga weer verder met Xcode. :)

daanhegman 10-09-08 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 187434)
Het gaat nu allemaal heel hard zo :cool:

Ja, het schijnt dat morgen al de eerste app klaar is xD


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.