App Idee: lopend klok icoontje op Springboard discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ontwikkelaars, ik kan zelf totaal geen programma's schrijven, al lijkt me dat wel erg leuk. Ik heb echter wel een idee voor iemand die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Zou jij een ''tikkend'' klok icoon willen? |
|||
Ja graag! | 18 | 56,25% | |
Nee dank! | 7 | 21,88% | |
Weet niet / maakt niet | 3 | 9,38% | |
Alleen als je hem ook uit kan zetten met een schakelaartje bij Instellingen. | 4 | 12,50% | |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
App Idee: lopend klok icoontje op Springboard
Beste ontwikkelaars, ik kan zelf totaal geen programma's schrijven, al lijkt me dat wel erg leuk.
Ik heb echter wel een idee voor iemand die het misschien leukt lijkt om te maken, een icoontje van de klok, die net zoals de agenda die per dag verandert een klok icoon te maken die per minuut refresht, of anders per 5 minuten, mij lijkt dit mooier maar ik weet niet of het mogelijk is. Laatst gewijzigd door RRPhantom; 18-09-08 om 21:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is niet mogelijk om een applicatie te draaien op de achtergrond. Dus dan is het springboard sowieso niet te zien tijdens een app..
Voorlopig is dit dus onmogelijk
|
||||
|
||||
Maar hoe kan het dan dat het met het Agenda icoontje wel kan?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maar zo'n icoon kan toch gemaakt worden voor Installer, iFoneguide.nl ofzo, dan hoef je je niet aan al die regeltjes te houden.
|
|
||||
|
||||
maar ik heb toch al een lopende klok boven mijn springboard? ik zie het nut nietzo eerlijkgezegt :-s
|
||||
|
||||
Als je het het scherm, Ontgrendel krijgt zie je ook de datum, ik vind alleen mooier als de klok ook zou ''bewegen''
|
|
|||
|
|||
euhm, misschien ben ik de enige die het opvalt maar de tijd is toch altijd zichtbaar in de statusbalk
Ik vind dit een nogal overbodig idee, zeker aangezien ik vaak wissel van springboard scherm en de klok dus 80% van de tijd toch niet zichtbaar zou zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vind het ook wel een leuk idee. zou hem zeker installeren als ie er was.
beetje Android idee bedoel je zeker ? |
|
||||
|
||||
't kan wel met een Winterboard Javascript background
|
|
|||
|
|||
@RRPhantom.
Hahaha, fail! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkende klok icoon op je springboard (LiveTime) | Rasz | Jailbreak apps en thema's | 49 | 18-04-10 00:13 |
Grote klok op je springboard | JoOosty | Jailbreak apps en thema's | 34 | 05-10-09 23:02 |
Laat de klok op je springboard werken met livetime clock | boydvl | Archief | 1 | 21-01-09 18:05 |
icoontje op springboard verspringt | watch_ml | iPhone algemeen | 3 | 29-09-08 17:13 |
|
|