iThemepark - Binnenkort éérste europese pretpark app. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal. We zijn nog niet aan het klussen, maar iThemepark zou weer een nieuwe app door een aantal ipod touch blog leden worden , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iThemepark - Binnenkort éérste europese pretpark app.
Hey allemaal.
We zijn nog niet aan het klussen, maar iThemepark zou weer een nieuwe app door een aantal ipod touch blog leden worden , waaronder ik de informatie verzamel en het idee van mij kwam. Vele mensen zouden het denk ik érg app.riseren dat er een app komt met daarin alle 6 belgische , 9 deensche , 22 duitsche , 2 finse , 20 franse , 2 italiaanse , 14 nederlandsche , 1 noorsche , 2 oosterijksche , 6 spaansche , 9 engelsche en 2 zweedsche parken. Oké , wellicht even beginnen met nl en belgié en dan later wellicht in updates wat meer plaatsen. Daarnaast zullen er info , ratings , openingstijden , prijzen , en wellicht ook wel nieuws komen Wordt vervolgd i.i.g ... maar wat vinden jullie van het idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
geweldig idee. houd me op de hoogte. Ik werk veeel met parken en zie nog wel wat meer mogelijkheden.
M. |
|
||||
|
||||
ik vind het ook wel een goed idee,
heb nooit geweten dat er zo veel pretparken in nl zijn. |
|
||||
|
||||
Denk niet dat je dit elke dag kan gebruiken...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
op dtvplanet.nl vindt je alvast meer informatie én je kunt er al een screen vinden. De rest van de site zijn we aan het updaten en zal verloop van de week online gaan. David , daan & owain. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Loopt: releasedatum Europese App Store | Matthi | iPhone Apps | 6 | 22-07-08 03:42 |
|
|