font van datum/tijd op lockscreen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik ben ff voor winterboard iets aan het maken voor m'n lockscreen (LockBackground.html), lukt best Maar om het echt mooi te maken moet het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
font van datum/tijd op lockscreen
hoi
ik ben ff voor winterboard iets aan het maken voor m'n lockscreen (LockBackground.html), lukt best Maar om het echt mooi te maken moet het eigenlijk in hetzelfde lettertype als de datum... weet iemand toevallig welk lettertype dat is? bedankt! ps: weet niet of het hier moet, maar lijkt me wel logischt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moet je LockClock.ttf hebben. Staat in: /System/Library/Fonts/Cache
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Download gewoon fontswap op cydia.. Kun je zelfs de font van heel je systeem wijzigen.. Op een makkelijke manier
|
|
||||
|
||||
Citaat:
edit ik heb de opmschrijving van de app bekeken, maar volgensmij kun je niet de fonts veranderen van dingen die in Winterboard staan Laatst gewijzigd door libia; 16-12-08 om 14:53. |
|
||||
|
||||
Alle fonts kun je er mee wijzingen, hoor... Heb je het tenminste al eens geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar ik zal wel ff kijken wat de mogelijkheden zijn edit moet ik dan ook FontSwap Starter installeren? |
|
||||
|
||||
Ik heb het geïnstalleerd, maar ik snap niet hoe ik dan de font van mn LockBackground.html kan veranderen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homescherm tijd en datum | maloutje191 | iPhone algemeen | 6 | 28-04-12 22:46 |
tijd en datum van lockscreen | scoop1 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-11-11 20:22 |
Tijd en datum 'reset' regelmatig | witchdoc | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-08-10 16:28 |
Windows: Tijd en Datum op I-tunes | marc73 | iTunes | 3 | 15-06-10 13:15 |
Datum en Tijd instellingen | jkrikke | Archief | 1 | 11-04-08 17:13 |
|
|