Beginnen 'from scratch' discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een idee voor een applicatie dat ik graag zelf zou willen uitvoeren in een Applicatie. Die 100dollar per jaar ga ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beginnen 'from scratch'
Hoi,
Ik heb een idee voor een applicatie dat ik graag zelf zou willen uitvoeren in een Applicatie. Die 100dollar per jaar ga ik niet trotseren, dus ik ben vanplan de app in Cydia te verspreiden. Nu, ik heb PHP en HTML onder de knie. Van andere programmeertalen weet ik 0. Nu is mijn vraag, welke programmeertaal moet ik hier voor leren? Als iemand nog een goede cursus kent voor die programmeertaal mag je die ook in je bericht plaatsen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit zou al een begin kunnen zijn.
CS193P - Cocoa Programming | Announcements Wat je moet kennen is objective-c. Maar ik zie dat je met windows werkt dan zal je even moeten googlen om een toolchain te installeren onder windows. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb al een boek aangeschaft over C en het boek developing for the iPhone. Ik heb wel een mac, maar ik zit meestal op windows omdat al mijn programma's en games daar op werken. Wel nog één vraagje, de Apps die ik in de officiële iPhone SDK maak, kan ik die verspreiden via Cydia? |
|
||||
|
||||
Ja, als het goed is wel. Veel apps die afgekeurd zijn voor de app store publiceren hun apps in Cydia.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? | Bordyl | Ontwikkelen voor iOS | 128 | 24-09-10 16:26 |
Ervaring met scratch protector Clear-Boat | 9600 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 26-10-09 12:33 |
MixMeister Scratch in app store. | xefuzion | iPhone Apps | 4 | 11-07-09 00:55 |
iPhone's first scratch/crash | vayreda | iPhone algemeen | 13 | 09-12-07 12:10 |
|
|