hulp gevraagd bij applicatie maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik heb een vraagje en hoop dat ik hier goed zit. Ik heb een tijd geleden voor 3fm een aantal maanden telefoonterreur gemaakt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hulp gevraagd bij applicatie maken
Goedemiddag allemaal,
Ik heb een vraagje en hoop dat ik hier goed zit. Ik heb een tijd geleden voor 3fm een aantal maanden telefoonterreur gemaakt. Aangezien deze niet meer op het web te vinden zijn, leek het mij een leuk idee om deze in een applicatie te verwerken (tot zover dat mogelijk is). Verder heb ik totaal geen verstand van programmeren, want ik hou me meer bezig met webdesign en DTP. Mijn vraag is ook of dit redelijk te doen is zonder een programmeertaal te kennen. Misschien dat ik het helemaal fout heb maar dit lijkt mij puur wat linkwerk. Ik zou dus mijn telefoonterreur op een webserver kunnen zetten zodat de applicatie ze zo kan streamen. Ik heb dus alleen een simpele interface nodig en een volgende en vorige knop. Misschien dat ik voor elke audiobestand dan ook een illustratie kan maken? Waneer dit goed te doen is, is er iemand die mij op weg zou kunnen helpen of iemand die dit kan maken? (eventueel tegen betaling). Groetjes. Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp gevraagd bij jailbreak | rocko1986 | Jailbreak | 7 | 05-10-10 20:43 |
iPhone: Hulp gevraagd bij jailbreak 3gs met 3.0 | Dyna20 | Jailbreak | 11 | 01-03-10 00:56 |
Hulp gevraagd bij iphone problemen | jeltje | iPhone algemeen | 6 | 22-06-09 00:17 |
hulp gevraagd bij unlock | aer0101 | Archief | 1 | 27-04-09 00:39 |
hulp gevraagd bij 2.0.2 | aer0101 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 11-09-08 00:15 |
|
|