iPhone Clock discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand mij kunnen helpen door me de code te sturen hoe je een venster als in de standaard app op je iPhone 'Clock', tabblad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Clock
Zou iemand mij kunnen helpen door me de code te sturen hoe je een venster als in de standaard app op je iPhone 'Clock', tabblad 'Alarm' maakt.
Met de mooie grijze balkjes en eventueel hoe je daar een custom achtergrond achter kan plaatsen. Enorm bedankt. Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Da's 'gewoon' een UITableView toch...?
|
|
|||
|
|||
Dat zou je denken maar het is of helemaal wit. Je komt dan het dichts in de buurt om het grouped te maken maar dan krijgtie rondingen.
|
|
|||
|
|||
Eigen UITableViewCell view maken, background color van tableview op clearColor zetten en achter de tableview een UIImageView met daarin je custom background.
|
|
|||
|
|||
Dus je denkt dat Apple voor hun Clock applicatie, custom grijze gradient background hebben gebruikt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okay kom al aardig in de buurt.
Heb een custom background voor de cellen gebruikt snap alleen niet hoe je de schaduw voor beide kanten kan krijgen. Ohw en... nog een vraag. Hoe breek je een regel af in een label \n werkt niet |
|
|||
|
|||
Waarom probeer je de grafische interface zo letterlijk over te nemen? Wees eens wat meer creatief
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|