iTunes Connect werkt slecht? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg me af of het aan mijn verbinding lag, maar werkt iTunes connect niet? Als het aan mijn verbinding ligt, heeft iemand toevallig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes Connect werkt slecht?
Hallo,
Ik vroeg me af of het aan mijn verbinding lag, maar werkt iTunes connect niet? Als het aan mijn verbinding ligt, heeft iemand toevallig enig idee of Telfort een storting heeft? Gregor
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: iTunes Connect werkt wel bij mij Edit2: ApplicationLoader werkt ook weer. Greetz, Laatst gewijzigd door Tim14ww; 10-04-09 om 13:47. Reden: Alles werkt weer. |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het allemaal prima.
|
||||
|
||||
Zowel de Developer Portal als iTunes Connect waren extreem langzaam bij mij vanmiddag met veel time-outs.
|
|
||||
|
||||
Oke, bij mij werkt het inmiddels weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes connect werkt niet? | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 30-07-14 12:10 |
Facebook connect werkt niet meer | JeePeeS | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 29-05-11 16:53 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet | _RobD | Wi-Fi | 8 | 30-04-10 20:44 |
YouTube werkt niet. ''must connect to iTunes'' | iMario | Archief | 3 | 27-05-08 18:32 |
|
|