Aangepast UIWebview discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey! Ik wil een app maken die gebruik maakt van een UIWebview. Maar nu is mijn vraag kan ik de UIWebview zo maken dat als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aangepast UIWebview
Heey!
Ik wil een app maken die gebruik maakt van een UIWebview. Maar nu is mijn vraag kan ik de UIWebview zo maken dat als je scrolt en boven of onder aan de pagina bent dat je dan niet zon grijs stukje krijgt te zien . Snappen jullie wat ik bedoel met grijs stukje? Bedankt! EDIT: Zoiets als in cydia in het homescreen klik op 'follow saurik on twitter' en 'Cydia in the new york times' allebei ook UIWebview maar heel anders en mooier. Laatst gewijzigd door Dreissen; 31-05-09 om 17:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou niet weten waar dat in mijn app staat
Ik gebruik de voorbeeld app van apple TransWeb. Een simpele app waarin een UIWebview zit. Download: http://developer.apple.com/iphone/li...Web/index.html Als je me zou kunnen/Willen helpen... Bedankt! Laatst gewijzigd door Dreissen; 04-06-09 om 19:27. |
|
|||
|
|||
Iemand? Hard nodig! Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Ik heb het eigenlijk ookwel nodig, dus als iemand iets weet
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen met goede informatie of zelf een voorbeeld?
Heel erg bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
UIWebView cachen | DJ14 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 15-03-11 16:39 |
UIWebView en TabBar laden | imosed | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-01-11 18:05 |
UIWebview Bouncing... | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 08-07-09 17:30 |
UIWebview hulp gezocht! [Betaald] | Dreissen | Archief | 4 | 18-04-09 15:22 |
UIWebView Loader | imosed | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 01-03-09 18:42 |
|
|