iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ontwikkelen voor iOS (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/)
-   -   Rijbewijs theorie app (https://forum.iculture.nl/f133/development/f58/ontwikkelen-voor-ios/38162-rijbewijs-theorie-app.html)

erikroeier 28-06-09 20:16

rijbewijs theorie app
 
ik heb een vraagje, ik kwam in de appstore meerdere apps tegen maar dan van andere landen om je rijbewijs theorie te leren. Weten jullie of dit er ook in het Nederlands is?

word zelf bijna 18 dus zou wel interessant zijn!

Alvast bedankt!

junero 28-06-09 20:28

Als die niet op appstore te vinden is dan bestaat het eigenlijk ook niet

erikroeier 28-06-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 313406)
Als die niet op appstore te vinden is dan bestaat het eigenlijk ook niet

ik kan ook wel eens ergens overheen kijken;) dus misschien had iemand anders hem wel of wist die of die bestaat.

kan zelf helaas geen apps maken anders zou ik het graag doen.. heb wel een mac book pro maar geen developer account en kan het ook nog niet wat ik wel ooit eens wil leren..

marcoryn 28-06-09 21:05

Misschien een mailtje naar het CBR? Zij kunnen mogelijk iets op korte termijn maken.. Verdienen ze ook nog wat.
Misschien zijn ze er al mee bezig. Met ruim 30.000 iphoneclub leden vast de moeite waard.

Ook niet verkeerd voor mensen met een rijbewijs, ik kom er onderweg wel eens een paar tegen pff

erikroeier 28-06-09 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 313441)
Misschien een mailtje naar het CBR? Zij kunnen mogelijk iets op korte termijn maken.. Verdienen ze ook nog wat.
Misschien zijn ze er al mee bezig. Met ruim 30.000 iphoneclub leden vast de moeite waard.

Ook niet verkeerd voor mensen met een rijbewijs, ik kom er onderweg wel eens een paar tegen pff

misschien is er wel iemand die dit leest en nu ook vakantie heeft en weet hoe je apps maakt die het wel samen met mij wil maken;)
ik heb namelijk wel interesse dan leer ik en mij theorie en het maken van apps:P

ℜuben 29-06-09 01:08

Misschien is anders aan standaard "flashcard" app een oplossing? Veel van die apps hebben wel een of andere site waar je extra databases kunt downloaden met vragenlijsten die door anderen zijn gemaakt. Wellicht zit er ook ergens een database bij voor het Nederlandse Autorijbewijs Theorie.

stefanvangelder 29-06-09 09:17

Ik leer liever uit een boekje dan vanaf je iPhone:eek: Dus ik zou het sowieso niet willen:)

erikroeier 29-06-09 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefanvangelder (Bericht 313818)
Ik leer liever uit een boekje dan vanaf je iPhone:eek: Dus ik zou het sowieso niet willen:)

maar van de iphone is leuker, boekjes zijn zo saai...
zou wel kunnen zijn dat het beter leert in een boekje ja!

ℜuben 29-06-09 12:13

Leren gaat volgens mij ook altijd beter uit een boekje, maar om bijvoorbeeld een proef-examen te doen werkt een app die een aantal vragen uit een grote selectie in willekeurige volgorde kan stellen natuurlijk weer veel beter dan een proef-examen in een boekje waar alle vragen en de mogelijke antwoorden telkens allemaal op dezelfde volgorde staan.

erikroeier 29-06-09 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben (Bericht 314007)
Leren gaat volgens mij ook altijd beter uit een boekje, maar om bijvoorbeeld een proef-examen te doen werkt een app die een aantal vragen uit een grote selectie in willekeurige volgorde kan stellen natuurlijk weer veel beter dan een proef-examen in een boekje waar alle vragen en de mogelijke antwoorden telkens allemaal op dezelfde volgorde staan.

klinkt goed!

erikroeier 29-06-09 13:44

Rijbewijs theorie app
 
Ik heb even een vraagje, zou een app waar je kan leren/ overhoord kan worden voor je theorie van je rijbewijs wat zijn?

lijkt me best leuk om hieraan te werken maar kan het nog niet.. dus misschien is er iemand die zegt dat hij/zij het wel wil doen. Ik help graag.

Timmeh_ 29-06-09 14:39

// Discussies samengevoegd.

Als je vind dat je topic hier beter past kan je aan een moderator vragen of hij je topic wilt verplaatsen. Dit kan je doen door in een bericht uit je topic rechtsboven op het verkeersbordje met het uitroepteken te klikken.

Twee discussies over dit onderwerp is absoluut niet nodig.

erikroeier 29-06-09 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 314158)
// Discussies samengevoegd.

Als je vind dat je topic hier beter past kan je aan een moderator vragen of hij je topic wilt verplaatsen. Dit kan je doen door in een bericht uit je topic rechtsboven op het verkeersbordje met het uitroepteken te klikken.

Twee discussies over dit onderwerp is absoluut niet nodig.

ik vind ook niet dat er twee nodig zijn, en had liever mijn eigen onderwerp zelf al verplaatst maar heb die functie niet. zal in het vervolg doen wat je zegt!
bedankt voor het verplaatsen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:39.