Rijbewijs theorie app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje, ik kwam in de appstore meerdere apps tegen maar dan van andere landen om je rijbewijs theorie te leren. Weten jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
rijbewijs theorie app
ik heb een vraagje, ik kwam in de appstore meerdere apps tegen maar dan van andere landen om je rijbewijs theorie te leren. Weten jullie of dit er ook in het Nederlands is?
word zelf bijna 18 dus zou wel interessant zijn! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die niet op appstore te vinden is dan bestaat het eigenlijk ook niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kan zelf helaas geen apps maken anders zou ik het graag doen.. heb wel een mac book pro maar geen developer account en kan het ook nog niet wat ik wel ooit eens wil leren.. |
|
||||
|
||||
Misschien een mailtje naar het CBR? Zij kunnen mogelijk iets op korte termijn maken.. Verdienen ze ook nog wat.
Misschien zijn ze er al mee bezig. Met ruim 30.000 iphoneclub leden vast de moeite waard. Ook niet verkeerd voor mensen met een rijbewijs, ik kom er onderweg wel eens een paar tegen pff |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb namelijk wel interesse dan leer ik en mij theorie en het maken van apps |
|
||||
|
||||
Misschien is anders aan standaard "flashcard" app een oplossing? Veel van die apps hebben wel een of andere site waar je extra databases kunt downloaden met vragenlijsten die door anderen zijn gemaakt. Wellicht zit er ook ergens een database bij voor het Nederlandse Autorijbewijs Theorie.
|
|
|||
|
|||
Ik leer liever uit een boekje dan vanaf je iPhone Dus ik zou het sowieso niet willen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Leren gaat volgens mij ook altijd beter uit een boekje, maar om bijvoorbeeld een proef-examen te doen werkt een app die een aantal vragen uit een grote selectie in willekeurige volgorde kan stellen natuurlijk weer veel beter dan een proef-examen in een boekje waar alle vragen en de mogelijke antwoorden telkens allemaal op dezelfde volgorde staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Rijbewijs theorie app
Ik heb even een vraagje, zou een app waar je kan leren/ overhoord kan worden voor je theorie van je rijbewijs wat zijn?
lijkt me best leuk om hieraan te werken maar kan het nog niet.. dus misschien is er iemand die zegt dat hij/zij het wel wil doen. Ik help graag. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
Als je vind dat je topic hier beter past kan je aan een moderator vragen of hij je topic wilt verplaatsen. Dit kan je doen door in een bericht uit je topic rechtsboven op het verkeersbordje met het uitroepteken te klikken. Twee discussies over dit onderwerp is absoluut niet nodig.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt voor het verplaatsen |
Labels |
leren, ontwikkelen, rijbewijs, rijles, theorie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
|
|