//

App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store

App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn eerste iOS app gemaakt en ingediend bij Apple. Het is een app waarin een hoop verschillende, bestaande databases op internet worden samengebracht. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-11, 00:45
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Unhappy App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store

Ik heb mijn eerste iOS app gemaakt en ingediend bij Apple. Het is een app waarin een hoop verschillende, bestaande databases op internet worden samengebracht. Tevens wordt hier informatie over gegeven. Het probeert een handleiding te zijn voor mijn vakgenoten om makkelijk kwalitatief goede informatie te vinden. Ik heb mijn huiswerk gedaan en hier is behoefte aan!

De app draait om een UItableview, waarbij je uiteindelijk op een detailpagina uitkomt en de database (van een website) in de app kunt openen. De app draait mooi mee, is universeel, heeft basis-multitasking e.d.

Apple heeft mijn app afgekeurd omdat ze het grofweg gezegd slechts een verzameling links vinden (12.3 Apps that are simply web clippings, content aggregators, or a collection of links, may be rejected). Feitelijk hebben ze hier natuurlijk gelijk in, al ben ik van mening dat door het evaluerende karakter van de app er wel degelijk sprake is van een toegevoegde waarde. Nu ga ik er vanuit dat een discussie met Apple hierover weinig succesvol zal worden en ben ik dus op zoek naar een manier om mijn app meer diepgang te geven, om zo door de keuring heen te komen.

Wat hierbij ook nog van belang is, is dat het niet al te moeilijk moet gaan worden, want mijn objective C is ongeveer net zo goed als mijn frans (zal niet verhongeren, maar heb in een franse bibliotheek ook niets te zoeken). Concreet is mijn vraag aan jullie: hebben jullie ervaringen hiermee of kunnen jullie tips geven hierover? Alle hulp is welkom en wordt zeer gewaardeerd!
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-11, 17:33
Alwinkov Alwinkov is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Arnhem/Stockholm
Berichten: 38
Standaard

Dat's inderdaad jammer. Om wat voor vakgebied hebben we het hier precies als ik vragen mag?


Mogelijke toevoegingen:
- Twitter & Facebook integratie
- Gebruikers de mogelijkheid geven om de informatie te beoordelingen.
  #3  
Oud 10-01-11, 20:18
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Bedankt voor je antwoord! De mogelijkheid om de informatie te beoordelen is eigenlijk wel een bijzonder goed idee. Dan wordt het meer een review app. Ik ga eens nadenken hoe ik dat kan gaan programmeren…
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.