//

App Store - single app update werkt niet (meer)

App Store - single app update werkt niet (meer) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo, Vreemd issue met de app store op m'n iPhone. Ik kan alleen nog maar de "werk alles bij" knop gebruiken om applicaties te updaten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-11, 22:38
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard App Store - single app update werkt niet (meer)

Yo,

Vreemd issue met de app store op m'n iPhone. Ik kan alleen nog maar de "werk alles bij" knop gebruiken om applicaties te updaten. Normaliter was het mogelijk om een enkele app update te doen maar wat ik ook probeer, het icoontje daarvoor verandert niet meer als ik erop druk. Vreemde shit.

De "Werk alls bij" knop is natuurlijk handig behalve als je een bepaalde update niet wil, bijvoorbeeld de laatste update van de twitter app.

Iemand dat probleem ook (gehad) ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-11, 20:36
nila nila is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Zelfde probleem hier! Erg irritant. Dat heb ik namelijk met de update van Facebook die ik wil ontwijken. Iemand enig idee hoe dit probleem opgelost kan worden? Je apps updaten via iTunes en dan synchroniseren werkt niet! Hierna zie ik helemaal geen verschil en mn app store geeft nog steeds 26 (!) updates weer, die ik helaas niet single kan aanklikken.
  #3  
Oud 12-04-11, 10:50
Bastardo Bastardo is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Hier hetzelfde probleem. De teller staat nu op 74 updates!
Heeft iemand al een oplossing?
  #4  
Oud 11-11-11, 15:18
Rezpack Rezpack is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Bij mij hetzelfde. Weet iemand een fix om de single app update in de app store op je iphone te laten werken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store werkt niet meer? Linn iPhone Apps 4 17-01-16 16:49
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) druppers iPhone Apps 2 29-10-10 21:53
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 kamphajm iPhone Apps 5 05-07-10 14:45
Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer... CadmanF Jailbreak apps en thema's 63 27-01-08 12:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.