App Store - single app update werkt niet (meer) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo, Vreemd issue met de app store op m'n iPhone. Ik kan alleen nog maar de "werk alles bij" knop gebruiken om applicaties te updaten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Store - single app update werkt niet (meer)
Yo,
Vreemd issue met de app store op m'n iPhone. Ik kan alleen nog maar de "werk alles bij" knop gebruiken om applicaties te updaten. Normaliter was het mogelijk om een enkele app update te doen maar wat ik ook probeer, het icoontje daarvoor verandert niet meer als ik erop druk. Vreemde shit. De "Werk alls bij" knop is natuurlijk handig behalve als je een bepaalde update niet wil, bijvoorbeeld de laatste update van de twitter app. Iemand dat probleem ook (gehad) ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier! Erg irritant. Dat heb ik namelijk met de update van Facebook die ik wil ontwijken. Iemand enig idee hoe dit probleem opgelost kan worden? Je apps updaten via iTunes en dan synchroniseren werkt niet! Hierna zie ik helemaal geen verschil en mn app store geeft nog steeds 26 (!) updates weer, die ik helaas niet single kan aanklikken.
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem. De teller staat nu op 74 updates!
Heeft iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde. Weet iemand een fix om de single app update in de app store op je iphone te laten werken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App store werkt niet meer? | Linn | iPhone Apps | 4 | 17-01-16 16:49 |
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) | druppers | iPhone Apps | 2 | 29-10-10 21:53 |
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 | kamphajm | iPhone Apps | 5 | 05-07-10 14:45 |
Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer... | CadmanF | Jailbreak apps en thema's | 63 | 27-01-08 12:04 |
|
|