ING app werkt niet meer na update naar 4.0 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De ING app werkt sinds de update naar firmware 4.0 niet meer. Hij schakelt zichzelf uit zodra je het saldo opvraagt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ING app werkt niet meer na update naar 4.0
De ING app werkt sinds de update naar firmware 4.0 niet meer. Hij schakelt zichzelf uit zodra je het saldo opvraagt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, weet iemand hier raad mee?
|
|
|||
|
|||
weg gooien van telefoon en itunes en overnieuw via itunes downloaden en syncen ook al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Helaas, helpt niet.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt ie ook niet meer, maar hopen dat de ing snel een update gaat uitbrengen.
|
|
|||
|
|||
We moeten blijkbaar nog even geduld hebben, bij hun FAQ staat:
3. Waarom kan ik met de ING app mijn saldo en af- en bijschrijvingen niet checken? Helaas is de ING app nog niet geschikt voor het nieuwe besturingssysteem van de iPhone (OS 4). ING werkt hard aan een update. Ik snap niet dat dat allang gedaan is, ze wisten toch dat die update eraan kwam? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store - single app update werkt niet (meer) | defisit | iPhone Apps | 3 | 11-11-11 15:18 |
iPhone 1e gen.: telefoongedeelte werkt niet meer na update naar FW 3.0 | StoffelXYZ | Unlock | 7 | 30-07-09 17:03 |
Iphone naar update 2.2.1 werkt niet meer | Danny88 | iPhone algemeen | 7 | 23-03-09 19:42 |
gprs/ edge werkt niet meer na update 2.0 naar 2.1 | timmeken2 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 18:46 |
Installer.app Na Update Vanmorgen Werkt Niet Meer... | CadmanF | Jailbreak apps en thema's | 63 | 27-01-08 12:04 |
|
|