Iphone naar update 2.2.1 werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vandaag me iphone 3g 16 gb geupdate naar firmware 2.2.1 en ik start me iphone opnieuw op en kan niets meer mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone naar update 2.2.1 werkt niet meer
hallo ik heb vandaag me iphone 3g 16 gb geupdate naar firmware 2.2.1 en ik start me iphone opnieuw op en kan niets meer mee doen blijft op het laden van itunes laden kan niets meer kan iemand me hiermee helpen?
Mvg Danny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
laden van itunes laden?
je bedoelt dat hij de hele tijd op het lockscreen blijft staan? of krijg je een itunes logo - krijg je het itunes logo dan moet je hem in dfu zetten (kijk in de wiki voor dfu) en dan herstellen - blijft hij op het lockscreen dan kan een reboot het verhelpen (druk de thuis en de slaap knop in tot je het appeltje ziet) |
|
|||
|
|||
nu geeft die aan bij itunes u telefoon kan beschadigt zijn en kan niet worden geactiveerd?
|
|
|||
|
|||
je moet hem in dfu zetten:
stop hem in je computer, druk 10 seconde de thuis knop & de slaap knop na die 10 seconde moet je alleen de slaap knop los laten en de thuis knop nog 10 seconde in drukken LET OP: je moet erg precies zijn met waneer je de slaap knop los laat (dus egt na 1o seconde niet meer of minder) dan kan je je iphone waarschijnlijk herstellen |
|
||||
|
||||
Heb je de iPhone via Tmobile, Belgie of Italie?
Of heb je de iPhone via via en was hij geunlocked met yellowsn0w of een extra simkaartje?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
internet (geen Wi-Fi) werkt niet meer naar update 4.0 | ray36 | Odido (T-Mobile) | 11 | 13-03-11 19:26 |
ING app werkt niet meer na update naar 4.0 | kamphajm | iPhone Apps | 5 | 05-07-10 14:45 |
iPhone 1e gen.: telefoongedeelte werkt niet meer na update naar FW 3.0 | StoffelXYZ | Unlock | 7 | 30-07-09 17:03 |
gprs/ edge werkt niet meer na update 2.0 naar 2.1 | timmeken2 | iPhone algemeen | 5 | 25-09-08 18:46 |
iPhone 3G werkt niet meer na update | mathim | iPhone algemeen | 11 | 08-08-08 22:26 |
|
|