1.1.4 naar 2.2.1 via andere PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn eigen 2G iPhone geupdate van 1.1.4 naar 2.2.1 via de Custum.... Ik werk ook met mijn eigen iTunes en outlook om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.4 naar 2.2.1 via andere PC
Hallo,
Ik heb mijn eigen 2G iPhone geupdate van 1.1.4 naar 2.2.1 via de Custum.... Ik werk ook met mijn eigen iTunes en outlook om te synchroniseren op mijn laptop. Kan ik nu voor een kennis op mijn PC zijn iPhone updaten met die Custum of herkent de PC dan de iPhone niet omdat ik mijn eigen iPhone er al op aangesloten heb?? Oftewel, kan ik een andere iPhone via MIJN iTunes met shift herstel en dan custum etcetc?? Alvast bedankt, mvg Tuur |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Yep, kan. Er zijn zelfs voorbeelden hier op het forum van mensen die meerdere iPhone aan dezelfde pc/iTunes hangen op één account. Die hebben dus bijv. de apps naar meerdere iPhones gesynchroniseerd.
|
|||
|
|||
Ok, helder, ben/was alleen bang dat als ik een andere iPhone herstel op mijn PC de computer bij mijn eigen iPhone zegt dat deze de iPhone niet herkent...............
Ik ga het proberen......... Thanksssssss |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contactpersonen verplaatsen naar andere groep | Nilles | iPhone algemeen | 0 | 22-10-10 15:07 |
Windows: iTunes overzetten naar andere pc | Coolkenneth | iTunes | 0 | 25-09-10 01:35 |
Overzetten naar andere eigenaar. | DeliriumNLD | Jailbreak | 0 | 18-06-10 15:41 |
Windows: iTunes kopieren naar andere computer? | borgqueenx | iTunes | 3 | 10-01-09 18:21 |
verzenden naar andere GSM ? | ihubie | Archief | 3 | 01-10-08 17:23 |
|
|