Contactpersonen verplaatsen naar andere groep discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn iPhone 4 heb, heeft de standaardgroep voor contactpersonen een tijd op 'hotmail' gestaan ipv 'op mijn iPhone'. Contactpersonen stonden dus niet in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactpersonen verplaatsen naar andere groep
Sinds ik mijn iPhone 4 heb, heeft de standaardgroep voor contactpersonen een tijd op 'hotmail' gestaan ipv 'op mijn iPhone'. Contactpersonen stonden dus niet in de algemene contactlijst. Hoe kan ik contacten nu verplaatsen van de groep 'hotmail' naar 'op mijn iPhone'?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verplaatsen-naar en opslaan-in andere groep | dennis_rnb | iTunes | 7 | 15-07-11 23:43 |
Apps verplaatsen naar een andere pagina van Ipone 4. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 10 | 08-12-10 16:58 |
Contacten naar Outlook(groep) | stootvoeg | iPhone algemeen | 2 | 05-12-10 17:44 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Foto: foto's verplaatsen naar andere albums op iphone | tjitjaks | Muziek, foto & video | 1 | 14-04-10 01:06 |
|
|