foto's verplaatsen naar andere albums op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere foto albums op mijn 3gs staan en nu kan het voorkomen dat ik een foto van de ene map naar de andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's verplaatsen naar andere albums op iphone
Ik heb meerdere foto albums op mijn 3gs staan en nu kan het voorkomen dat ik een foto van de ene map naar de andere map wil verplaatsen.
via i-tunes naar je pc, daar omwisselen en weer terug zal niet de manier zijn hoop ik. Is dit gewoon op je phone te doen?? Heb op het forum gezocht maar er niks over gevonden. (als het er WEL te vinden is I'm sorry) thanx alvast en een goed paasweekend Den. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verplaatsen-naar en opslaan-in andere groep | dennis_rnb | iTunes | 7 | 15-07-11 23:43 |
Foto's verplaatsen naar pc | jeen66 | Muziek, foto & video | 0 | 01-03-11 23:02 |
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen | jeef112 | Muziek, foto & video | 0 | 13-02-11 23:26 |
Apps verplaatsen naar een andere pagina van Ipone 4. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 10 | 08-12-10 16:58 |
Contactpersonen verplaatsen naar andere groep | Nilles | iPhone algemeen | 0 | 22-10-10 15:07 |
|
|