foto via bluetooth naar andere apparaat sturen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe ik een foto uit iphone naar een andere gekoppelde apparaat kan versturen? (bijv: bij HTC kies de de foto, dan menu, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto via bluetooth naar andere apparaat sturen
weet iemand hoe ik een foto uit iphone naar een andere gekoppelde apparaat kan versturen?
(bijv: bij HTC kies de de foto, dan menu, dan versturen via bluetooth, dan andere apparaat selecteren, dan versturen) Bij iPhone krijg ik de optie bluetooth niet. MAAR ik krijg ook niet de optie van uploeaden naar bijv Facebook. wie iemand hieer raad mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 21:46 |
Foto: Foto"s naar MobileMe sturen | peettomaat | Muziek, foto & video | 0 | 19-09-10 09:02 |
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 15:58 |
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth | Stingray68 | iTunes | 2 | 27-05-09 23:16 |
Detecteer Wi-Fi/bluetooth apparaat | m-jay | Archief | 2 | 14-02-08 11:40 |
|
|