lege afspeellist wel op iphone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Op itunes heb ik een lege afspeellist, maar op mijn iphone is deze gevuld met ook het juiste content. Als ik via itunes kijk op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lege afspeellist wel op iphone 4
Op itunes heb ik een lege afspeellist, maar op mijn iphone is deze gevuld met ook het juiste content.
Als ik via itunes kijk op mijn iphone staat de afspeellijst er niet bij maar eea staat wel bij artiesten... Vraag hoe kan ik eea weer recht krijgen, zodat ik via itunes kan luisteren? Let wel 8 cd groot content.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! iphone lime groen scherm na lege accu! | lazy_g | iPhone algemeen | 25 | 24-11-11 15:24 |
iphone inhoud overzetten naar lege itunes | mmols | iTunes | 7 | 11-02-11 19:38 |
lege accu zonder gebruik iPhone 3GS | paul-pjh | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 10:41 |
2g Iphone -> 3.0 ivm. snel lege accu aan te raden? | proXify | iPhone algemeen | 4 | 16-07-09 15:36 |
lege Iphone dozen versturen / Douane | gewoongoed | Archief | 12 | 13-12-07 19:30 |
|
|