Contacten naar Outlook(groep) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in Outlook n lege groep Iphone gemaakt. Hoe krijg ik daar alle contacten in, om deze te bewerken? En dan terug te zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten naar Outlook(groep)
Ik heb in Outlook n lege groep Iphone gemaakt. Hoe krijg ik daar alle contacten in, om deze te bewerken? En dan terug te zetten op mijn IPhone?
Dit is n stuk makkelijker, aanpassen dan op t telefoontje.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt iTunes aangeven met welke mappen je je contact personen wil syncen. iPhone kiezen en vervolgens het tab blad info.
|
|||
|
|||
Waar kan ik dit vinden ? Ik wil gewoon bij ITunes, Info, Contactgegevens synchroniseren met Outlook (2010), en dan niet voor alle contactgegevens kiezen, maar ALLEEN de groep Iphone (bij geselcteerde groepen. Djit kan ik niet aanvinken, en dus niet kiezen en mee synchroniseren..........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten verplaatsen-naar en opslaan-in andere groep | dennis_rnb | iTunes | 7 | 15-07-11 23:43 |
Contacten van Outlook naar Iphone | olieboertje | iTunes | 1 | 25-11-09 19:34 |
Windows: contacten naar pc (Outlook) | haarlem023 | iTunes | 1 | 17-11-09 17:28 |
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook | Beaux | iTunes | 1 | 26-09-08 15:24 |
Contacten van iPhone naar Outlook | @win | iTunes | 3 | 17-09-08 22:23 |
|
|