Contacten van Outlook naar Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels al een tijdje bezig om alle contacten uit Outlook naar mijn Iphone te krijgen via Itunes. Alle vinkjes in Itunes aangezet, ook die helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten van Outlook naar Iphone
Inmiddels al een tijdje bezig om alle contacten uit Outlook naar mijn Iphone te krijgen via Itunes.
Alle vinkjes in Itunes aangezet, ook die helemaal onderaan staan. Zodra je dan gaat synchroniseren door op toepassen te klikken en hij aangeeft dat je klaar bent zijn de vinkjes onderaan weer verdwenen en staat er niets op de Iphone.... Ik gebruik windows XP met SP3 en Microsoft Office Outlook 2007. Iemand een idee hoe het een en ander wel voor elkaar te krijgen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zal morgen op het werk eens kijken. Werk nl. ook met Win Xp SP3 en Outlook 2007. Syncen via iTunes gaat bij mij goed. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: contacten naar pc (Outlook) | haarlem023 | iTunes | 1 | 17-11-09 17:28 |
Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus | bac97 | iTunes | 6 | 05-10-08 13:49 |
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook | Beaux | iTunes | 1 | 26-09-08 15:24 |
Contacten van iPhone naar Outlook | @win | iTunes | 3 | 17-09-08 22:23 |
|
|