Reservekopie op een ander computer zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen! Ik wil op mijn Mac m'n iPhone aansluiten, maar dan wil ik wel mijn reservekopie van m'n andere computer (Windows) op deze krijgen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reservekopie op een ander computer zetten
Hallo mensen!
Ik wil op mijn Mac m'n iPhone aansluiten, maar dan wil ik wel mijn reservekopie van m'n andere computer (Windows) op deze krijgen, weet iemand hoe ik dit doe? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Crash computer geen reservekopie meer??? **HELP** | jordi538 | iPhone algemeen | 7 | 15-09-11 17:08 |
Ongeacht reservekopie, bij ander simkaart geen smsjes | arashrsf | iPhone algemeen | 0 | 18-09-10 15:20 |
iPhone: Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten? | Raymond1975 | Jailbreak | 6 | 06-05-10 08:15 |
Reservekopie niet terug te zetten | Eduardboon | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 18:46 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|