Crash computer geen reservekopie meer??? **HELP** discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn computer is laatst gecrashed aangezien het moederbord het had begeven.. Nieuw moederbord geplaatst en de computer werkt weer. Alle bestanden had ik bewaard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crash computer geen reservekopie meer??? **HELP**
Hoi,
Mijn computer is laatst gecrashed aangezien het moederbord het had begeven.. Nieuw moederbord geplaatst en de computer werkt weer. Alle bestanden had ik bewaard op een extere harde schijf en weer teruggezet op de computer. Itunes er ook maar opnieuw opgezet en wilde gaan synchroniseren, maar in Itunes kon ik mijn ''oude reservekopie'' niet meer selecteren. Nu ben ik dus alles kwijt... of toch niet?? Kan ik deze nog ergens terughalen, want er is niets van de computer verwijderd.. Alvast bedankt voor jullie reactie! Groeten, Jordi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt iTunes er opnieuw opgezet??? Maar dan overschrijf je toch je bestanden?
|
|
||||
|
||||
Als je alle bestanden hebt gekopieerd moet je even bij 1 van de beschreven locaties kijken en dan je backup-bestand weer op die plaats zetten. Oude iPhone-backups wissen bij Mac en Windows - iPhone - iPhoneclub.nl
Staat daar geen bestand, dan kun je alsnog right-click op je iphone in itunes doen en 'aankopen overzetten'. In dat geval krijg je al je aangeschafte apps weer terug op je computer. Wat betreft muziek krijg je dan alleen de muziek op je computer terug die je via iTunes hebt gekocht. |
|
||||
|
||||
De laatste zin klopt niet helemaal, je krijgt dan alleen de aangekochte muziek terug die op je iPhone staat. Veel mensen hebben 40GB aan muziek in iTunes op Mac of PC staan maar syncen maar een deel naar hun iPhone...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
het gaat mij voornamelijk om al mijn telefoonnummers die ik allemaal kwijt ben...
en ook wel een beetje de foto's, maar voornamelijk de tel nrs.. |
|
||||
|
||||
Duidelijk. Ok, terug naar het begin. We moeten hier wel wat meer weten.
1. Heb je je oorspronkelijke harde schijf geformatteerd en daarna iTunes er opnieuw op gezet? Dan zijn daar alle iTunes backup files natuurlijk foetsie. 2. Je externe harde schijf: welke bestanden heb je nu precies hierop gebackupped? |
|
|||
|
|||
ik heb ook een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen.
Mijn computer is gecrasht en ik heb geen reservekopie gemaakt. Nu staan er nog fotos op mijn iphone ( die ik ooit van die computer naar mn iphone had gesync) maar ik krijg op geen enkele manier deze fotos op mijn nieuwe mac. Ik heb al van alles geprobeerd zoals irip en idrive, maar deze programma;s herkennen die fotos dus ook niet. ( ze herkennen alleen de fotos die ik zelf gemaakt heb met de iphone) weet iemand hier raad mee? |
|
||||
|
||||
Staan je contacten allemaal op je iPhone? Zo ja gebruik dan "Export Contacts"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Crash iPhone: reset met 'herstellen reservekopie'-> Appicoontjes niet meer in folders | rooky | iPhone algemeen | 2 | 22-12-10 00:49 |
Na terugzetten reservekopie geen 3g meer | twaalfuur | iPhone algemeen | 0 | 02-12-10 17:38 |
kan geen reservekopie meer maken of terugzetten | pieterwillems | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 21:46 |
Mac OS X: Reservekopie op een ander computer zetten | 020 | iTunes | 0 | 26-11-09 00:50 |
|
|