Agenda helemaal leeg na synchronisatie, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds ik vandaag mijn i-phone perongeluk heb gesynchroniseerd via i-tunes, ben ik mijn hele agenda kwijt. Sinds hier een aantal zeer belangrijke dingen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda helemaal leeg na synchronisatie,
Hallo,
sinds ik vandaag mijn i-phone perongeluk heb gesynchroniseerd via i-tunes, ben ik mijn hele agenda kwijt. Sinds hier een aantal zeer belangrijke dingen in staan is dit echt hartstikke vervelend. Toch maakte hij volgens mij voor de synchronisatie een back-up. Waar zou ik deze eventueel terug kunnen vinden en hoe zou ik die dan in mijn iphone krijgen. Als iemand mij zou kunnen helpen zou dit geweldig zijn. Alvast bedankt, Ginger. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Herstel je iphone en kies dan voor de laatste backup met terugzetten
|
Labels |
iphone agenda sync |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emailaccount plots helemaal leeg | hulsholt | iPad algemeen | 4 | 14-09-11 00:09 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
iPhone helemaal leeg maken | richardk | iPhone algemeen | 15 | 04-11-10 21:01 |
Toestel helemaal leeg maken | keessieqv | iPhone algemeen | 10 | 01-10-09 15:49 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|