Emailaccount plots helemaal leeg discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn emailaccount is plots helemaal leeg. Heb opnieuw gesynchroniseerd met vaste computer en ook account gewist en opnieuw geconfigureerd maar niets helpt. Heb alleen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emailaccount plots helemaal leeg
Mijn emailaccount is plots helemaal leeg. Heb opnieuw gesynchroniseerd met vaste computer en ook account gewist en opnieuw geconfigureerd maar niets helpt. Heb alleen een grijs scherm. Op mijn iPhone blijft alles netjes binnenkomen....What To do ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga een Googelen op het email programma welke je gebruikt.
Dan kan je vast alle instellingen vinden. Het werkt wel alleen niet op je PC, dus het moet wel een instelling zijn. |
|
|||
|
|||
Harte ink dank Kvds voor je antwoord. Is me gelukt ! Groeten
|
|
||||
|
||||
Goed te lezen, het is heel lastig om op afstand te zeggen waar het aan ligt en dan brengt internet eigenlijk altijd uitkomst.
Groet, Kees. |
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost!
// Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp gevraagd - plots loopts de batterij snel leeg | wimpie6 | iPhone algemeen | 10 | 28-06-11 00:31 |
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! | SaraVictoria | iPhone algemeen | 11 | 25-03-11 14:43 |
iPhone helemaal leeg maken | richardk | iPhone algemeen | 15 | 04-11-10 21:01 |
Windows: Mogelijk alle gedownloaden apps terug na pc helemaal leeg maken | gamertje | iTunes | 2 | 21-02-10 21:58 |
Toestel helemaal leeg maken | keessieqv | iPhone algemeen | 10 | 01-10-09 15:49 |
|
|