adres/mail in een computer, music op andere computer discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb mijn adressen/mails/agenda op mijn powerbook (werk computer) en mijn hele musiek library op mijn imac. Heb net geprobeerd om mijn muziek naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
adres/mail in een computer, music op andere computer
Hoi,
ik heb mijn adressen/mails/agenda op mijn powerbook (werk computer) en mijn hele musiek library op mijn imac. Heb net geprobeerd om mijn muziek naar mijn iphone te uploaden maar itunes zegt dat alleen 1 itunes gekoppeld mag worden met mijn iphone en dreigd alles te wissen.... Ipod rip heb ik net geprobeerd maar werkt niet met iphone. Een idee hoe ik dat kan bereiken? Groeten, Seb |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes van een andere computer | stijn44 | iTunes | 1 | 08-03-11 15:19 |
iPad synchroniseren op een andere computer | Lennertxl | iTunes | 1 | 15-11-10 22:53 |
Deze iPhone is gelinkt aan een andere computer? | dendirk | Archief | 5 | 19-01-08 17:42 |
|
|