google agenda syngroniseren met iphone 3gs nieuwe sftware discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb net een nieuwe iphone en wil hem syngroniseren met google agenda nu is en niets voor te vinden omdat ik de nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
google agenda syngroniseren met iphone 3gs nieuwe sftware
Hallo ik heb net een nieuwe iphone en wil hem syngroniseren met google agenda nu is en niets voor te vinden omdat ik de nieuwe software er op heb. weet iemanf iets
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Settings -- mail, contacts, Calendars -- add account -- other -- add CalDAV account -- server: www.google.com -- username: je google inlognaam -- password: xxxx -- description: google calendar.......
klaar. Weet iemand hoe ik de in mijn google agenda aangemaakte extra agenda's ook zichtbaar krijg op mijn Iphone?? Of de agenda van iemand anders?
2G 8Gb 1.1.1 US => .... => 3.1.2 => Iphone 4 (OS4.3.3) 32GB simlockvrij Laatst gewijzigd door Michel15; 26-11-09 om 17:54. Reden: edit knop gebruiken svp |
|
||||
|
||||
Lees hier hoe je Gmail met je iPhone synchroniseert How to Set Up Push Notification For Gmail in iPhone – Make Tech Easier
Alle agenda's die je aan Google toegevoegd hebt kan je dan tegelijk of onafhankelijk van elkaar bekijken op je iPhone. Laatst gewijzigd door wim66; 26-11-09 om 14:23. Reden: Screenshots toegevoegd |
|
|||
|
|||
google sync
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wim66
Je schrijft al je agenda's die je aan google toevoegd.... Ik heb bijv. mijn google agenda en daarbinnen heb ik nog een werk agenda en een gezins agenda en een agenda van de oppas, nu wil ik al deze agenda's op mijn Ipohne kunnen bekijken (kleurtjes) Maar het is me nog niet gelukt. Ik krijg alleen mijn hoofd gmail agenda te zien... Raad? Patrix, Heb je het al geprobeerd zoals ik heb omschreven, deze werkt ook maar is alleen voor je agenda. Laatst gewijzigd door Michel15; 26-11-09 om 16:48. Reden: edit knop gebruiken svp |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je meerdere agenda's wil zien moet je in safari naar m.google.com gaan Taal US instellen en dan kun je inloggen en meerdere agenda's aanvinken |
|
||||
|
||||
Ik krijg het ook niet voor elkaar een agenda toe te voegen.
Heb één nieuwe agenda gemaakt en de openbare met Amerikaanse feestdagen, maar ik krijg ze niet op mijn iPhone. Ze staan wel allemaal aangevinkt. Maar ik heb wel al een tweede openbare agenda op mijn iPhone, dus het moet kunnen. Heb mijn account ook al een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd op de iPhone. |
|
|||
|
|||
google sync
als ik google sync zoek voor mijn iphone zeg hij dat voor die verzie het nog niet beschikbaar waar of hoe heb jij het dan gedaan
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik maak gebruik van Nuevasync om mijn contacts & Calenders over-the-air te syncroniseren
|
|
|||
|
|||
Michel15 en Wim66
THANX!!!! dat was de truuk, via de exchange inschrijven als Wim66 heeft geschreven en dan nog via m.google.com/sync aanvinken dat je de andere ook wil syncen... |
|
|||
|
|||
patrix, is het nou gelukt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen | namastee | iTunes | 2 | 25-09-10 23:54 |
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? | allewijn | iTunes | 22 | 23-07-10 23:03 |
probleem sync iphone met google agenda | Dennis34 | iTunes | 0 | 11-08-09 14:57 |
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda | DennizZ | iTunes | 3 | 13-05-09 19:24 |
|
|