iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen. als ik nu naar een andere google agenda wil gaan moet ik steeds in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen. als ik nu naar een andere google agenda wil gaan moet ik steeds in en uitloggen. heb geprobeerd een icoon te maken voor meerdere google agenda's, maar dat werkt wel, alleen blijft onder elk afzonderlijk icoon de eerste ingelogde google agenda staan. met andere woorden: meerdere icons maar altijd dezelfde agenda. weet iemand hoe je dat kunt veranderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In en uitloggen??
Je kunt toch beide google accounts als exchange instellen? En dan de agendas beide laten synchroniseren, dan krijg je in je agenda de agendas te zien, en je ziet dan aan de kleur van het agenda item welke agenda het betreft. Geld ook voor je contacten. Ik heb dit ook zo gedaan, hoef nooit in of uit te loggen |
|
|||
|
|||
gelukt dank je.
topic mag gesloten worden! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google agenda delen / niet uit te lezen op iPhone en iPad | iJST | iPad Apps | 13 | 09-01-14 20:42 |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
PS3 app vrienden zien zonder in te loggen | Hollywoodthehell | iPhone Apps | 1 | 15-01-11 20:38 |
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. | timovanaagten | iTunes | 1 | 03-10-10 16:03 |
Meerdere Google agenda syncen me iphone 1G | remq | iTunes | 0 | 23-02-09 13:57 |
|
|