Google agenda delen / niet uit te lezen op iPhone en iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagg, hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Heb zelf een iPhone, met google agenda. Vriendin heeft iPad, ook met google agenda. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda delen / niet uit te lezen op iPhone en iPad
Hallo,
Ik heb een vraagg, hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Heb zelf een iPhone, met google agenda. Vriendin heeft iPad, ook met google agenda. We hebben agenda's gedeeld. IN iCal en webbased kunnen we elkaars agenda inzien. Maar op de iPad en iPhone niet Weet iemand of dit in de standaard app niet mogelijk is? En indien niet, wat is een goed alternatief? Andere vraag, in het verlengde van de eerste vraag. Wil graag een to-do lijstje, waarbij wat ik invoer op de iPhone, ook zichtbaar is op de iPad en andersom (dus syncen) en middels push laten weten dat er nieuwe toevoeging is aan to-do lijst) Kan ik hiervoor het beste Things of To Do downloaden of zijn er betere suggesties Groet Joost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ook soortgelijk iets...
Webbased kunnen we elkaars agenda inzien Nu heb ik syteemherstel moeten doen en een backup via iTunes terug moeten zetten. Bijna alles staat weer goed behalve mijn Google agenda. Heb een nieuwe agenda toegevoegd.. Die van mijn staat er weer netjes in en hij heeft al mijn afspraken weer netjes teruggezet.. Allen haar agenda staat er niet meer bij... Vreemd. Wie herkend dit en heeft de gouden oplossing ?? |
|
|||
|
|||
oplossing:
Met je iPhone naar m.google.com/sync surfen. Taal op engels zetten, want in het nederlands gaat het nog niet. Dan kan je je toestel kiezen, en selecteren welke agenda's je wilt syncen. peace of cake. |
|
||||
|
||||
Top.. Het werkt, ben je eeuwig dankbaar
|
|
|||
|
|||
kan je alleen webbased naar de agenda kijken of is daar ook een app voor?
|
|
||||
|
||||
Er zijn vele Apps in de AppStore die hiermee overweg kunnen.
Zelfs de standaard iOS Agenda App kan dit!
|
|||
|
|||
ik ben zover dat we op onze eigen iphone de agenda van onszelf kunnen zien maar niet de agenda van de ander. hmhm
snap er niks van |
|
||||
|
||||
Gebruik je wel de Google Agenda via Google Sync (en niet de kalender op de/1 iPhone)?
|
|
|||
|
|||
Google sync?
Moet ik da op m'n pc installeren? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik allemaal al gedaan.
Dus nu moet ik alleen nog Google sync installeren op m'n pc? |
|
||||
|
||||
Als je Outlook gebruikt zou je Google Agenda Sync op je PC kunnen installeren:
https://support.google.com/calendar/...l&answer=89955 |
|
|||
|
|||
ik ben er nog steeds niet uit.
kan iemand me mss een handleiding schrijven pfff ik wil dat mijn vriendin mijn agenda kan zien en ik de hare op onze iphones. natuurlijk ook nog mijn eigen agenda moet ik mijn email ook in mn vriendin haar gsm ingeven en andersom? |
|
||||
|
||||
Heb nu een iPad. Deze gesyncd met mijn iPhone
Krijg nu alleen mijn Google agenda niet zichtbaar op mijn iPad Bij instellingen de Google account toegevoegd, in dit topic alle oplossingen gedaan, echter, hij is niet zichtbaar. Als ik in de agenda app kijk zijn er alleen de standaard en iCloud agenda zichtbaar. De Google agenda staat er niet eens tussen. De instellingen staan voor de rest hetzelfde als op mijn iPhone...... |
Labels |
agenda, push notifications, to do |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! | Terrarabo | iTunes | 2 | 21-11-10 19:08 |
iphone 4 synchronisen met meerdere google agenda's zonder uit te loggen | namastee | iTunes | 2 | 25-09-10 23:54 |
kan inhoud ipad niet lezen | gieleke6 | iPad algemeen | 2 | 12-09-10 12:51 |
Agenda Google werkt niet | eddyboerman | iPhone Apps | 2 | 24-07-10 20:37 |
|
|