Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen ! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik de Google agenda op mijn iPhone en dat gaat perfect. Ik heb een Cal/Dav account gemaakt en synchroniseren gaat helemaal prima en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda meldingen op iPhone niet weg te krijgen !
Hallo,
Ik gebruik de Google agenda op mijn iPhone en dat gaat perfect. Ik heb een Cal/Dav account gemaakt en synchroniseren gaat helemaal prima en ik heb overal de beschikking over een actuele agenda. Er is echter 1 probleem. Als ik een nieuw agendapunt invoer in de iPhone en aangeef dat er geen melding moet komen dan is dat okay. Zodra mijn iPhone de Google agenda synchroniseert staat er dat er 10 minuten voor het agendapunt een melding moet komen. Ik kan dit verwijderen wat ik wil maar zodra hij synchroniseert staat het weer zo ingesteld !! Dat is wel eens lastig want als ik een punt heb voor een hele dag dan geeft hij om 23.50 de dag ervoor een signaal en dan lig ik al te pitten en wordt ik dus steeds wakker. En nee, op stil zetten is geen optie want ik moet verder 24 u p.d. bereikbaar blijven. Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Ik hoor graag, T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij al opgelost via de instellingen van de Google agenda zelf online. Kijken of het blijft werken.....
|
|
|||
|
|||
Super, je hebt mij enorm geholpen.
Bedankt, J10 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google agenda delen / niet uit te lezen op iPhone en iPad | iJST | iPad Apps | 13 | 09-01-14 20:42 |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Agenda Google werkt niet | eddyboerman | iPhone Apps | 2 | 24-07-10 20:37 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Een raar en niet weg te krijgen logo'tje | chapp | Archief | 3 | 29-06-09 18:54 |
|
|