Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Sinds kort heb ik de e-mail, agenda en contact gegevens in gevoerd in Microsoft Exchange. Erg fijn! Alleen ik heb meerdere agenda's in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet..
Hallo iedereen,
Sinds kort heb ik de e-mail, agenda en contact gegevens in gevoerd in Microsoft Exchange. Erg fijn! Alleen ik heb meerdere agenda's in Google Calendar, alleen hij synchroniseert er steeds maar één. Hoe kan ik al mijn google agenda's naar me iPhone. Kan iemand mij vertellen hoe het wél kan? Groeten, Timo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Choosing Which Calendars to Sync : Mail, Calendar, & Contacts - Google Mobile Help
Je moet alleen even opletten dat je dan die pagina in safari even in de Engelse taal bezoekt. Want de NL versie werkt niet. |
Labels |
agenda, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
google agenda synchroniseren met weekcal | heydan | iPhone Apps | 12 | 03-09-12 12:31 |
Meerdere agenda's synchroniseren | Soulplayer | iTunes | 6 | 01-11-10 16:43 |
Agenda Google werkt niet | eddyboerman | iPhone Apps | 2 | 24-07-10 20:37 |
agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer | JaapJQ | iTunes | 9 | 20-02-10 18:25 |
Meerdere Google agenda syncen me iphone 1G | remq | iTunes | 0 | 23-02-09 13:57 |
|
|