Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3GS, met versie 3.0.1. Deze is gejailbreaked en maakt elke keer een herstel kopie als ik hem aansluit op iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten?
Hallo,
Ik heb een iPhone 3GS, met versie 3.0.1. Deze is gejailbreaked en maakt elke keer een herstel kopie als ik hem aansluit op iTunes. Ik heb ook een 3GS, ook 16gb, maar versie 3.1.3 Kan ik de herstelkopie van de 3.0.1, op te 3.1.3 zetten? In iTunes krijg ik die keuze, maar gaat datgoed? En heb ik dan feitelijk de eerste iPhone "gekloond"? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Yep gaat goed als de iPhones maar exact dezelfde naam hebben, je kloont niets je voorziet gewoon 2 iPhones van dezelfde reservekopie
|
|
|||
|
|||
dus dan is mijn nieuwe iphone ook gejailbreaked?
|
|
||||
|
||||
neen, dat moet je opnieuw doen.
|
|
|||
|
|||
Tuurlijk gaat dat niet, je kan namelijk niet downgraden vanuit 3.1.3 dat houdt iTunes tegen.. En daarbij kun je denk ik ook niet een reserve kopie van een andere iPhone op de jouwe zetten, zijn verschillende IMEI nummers.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Downgraden naar 3.1.2. gaat prima je moet alleen even de exacte stappen weten die je hier op het forum kan vinden |
|
||||
|
||||
Citaat:
IMEI nummer heeft, zoals shapezzz hierboven al aangeeft, niks mee te maken. Daarnaast downgrade je de firmware ook niet met het terugzetten van een reserve kopie van de gegevens. Het is dus wel mogelijk. Praat hier uit ervaring
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup iPad op een andere partitie laten zetten | iDre | iPad algemeen | 8 | 03-11-11 17:52 |
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. | sont | iTunes | 0 | 14-05-11 11:50 |
Abonnement op een andere naam zetten? | riksking | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-02-10 10:30 |
Mac OS X: Reservekopie op een ander computer zetten | 020 | iTunes | 0 | 26-11-09 00:50 |
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? | MacorgaZ | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-02-09 20:57 |
|
|