//

Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten?

Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er hier toevallig iemand ervaring met het ontwikkelen van een app in Xcode, met de gratis SDK van Apple zelf, en dan via een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-09, 17:44
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten?

Heeft er hier toevallig iemand ervaring met het ontwikkelen van een app in Xcode, met de gratis SDK van Apple zelf, en dan via een hack je app compilen waardoor je het naar je iPhone kan SSH'en?
Ik wil nu eigenlijk mijn simpele HelloWorld even op mijn eigen iPhone testen, maar dat kan niet eens zonder $99 abonnement...

Als iemand hier een trucje/hack voor heeft, laat me het even weten .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-09, 19:57
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Laat maar, heb het zelf al na uren zoeken gevonden.
Voor iedereen die dit probleem ook heeft:

Je moet templates hebben voor Pwned-projects, hier is veel info te vinden:
iPhone Software Development: How to skip provisioning profile for iPhone SDK 2.2.1 (build 9M2621a)
Daarnaast kan je met de Plist-editor ook veranderingen maken, en na een tijdje kan je zonder $99 te hebben betaald, echte applicaties maken die zonder dat je iPhone is aangesloten, volledig werken.
Reageren

Labels
hack, ssh, xcode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken robi10 iPhone accessoires en onderdelen 9 15-04-11 18:28
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken jm1996 Ontwikkelen voor iOS 11 04-02-11 20:18
iPhone: Kan ik de herstel reservekopie op een andere iPhone zetten? Raymond1975 Jailbreak 6 06-05-10 07:15
Een programmatje waarmee je edge uit kan zetten stijnjasper Archief 1 22-05-09 22:43
Kan je in een gelockte T-mobile iphone een Orange simkaartje gebruiken. henrie69 Odido (T-Mobile) 2 28-03-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.