Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt het al. Als je dit een beetje googlet krijg je veel tutorials maar de meeste zijn toch waardeloos vind ik persoonlijk. Kent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken
De titel zegt het al.
Als je dit een beetje googlet krijg je veel tutorials maar de meeste zijn toch waardeloos vind ik persoonlijk. Kent iemand een site waar de "basics" worden uitgelegt? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als eerste zou je even kunnen kijken naar C, daarna naar Objective-C. Zodra je dat beetje onder de knie hebt kan je knallen met de iPhone SDK
Maar het beste is denk ik toch een boek... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
C is een programmeer taal waar objective-c een uitbreiding op is.
|
|
|||
|
|||
oke dus deze programmeer taal moet ik leren?? of is het een programma
|
|
|||
|
|||
Programmertaal en geen programma.
|
|
||||
|
||||
Heb je al wel iets van programmeerervaring? PHP, SQL, enz.?
|
|||
|
|||
nee dat heb ik niet
|
|
|||
|
|||
weet iemand een goed boek om het te leren?
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon beginnen met proggrameren met iets van PHP of Python, als je een beetje begrijpt hoe het in elkaar zit (if, else, classes, functies) dan overgaan naar C of Obj-C.
|
|
||||
|
||||
En anders zijn er hier al genoeg topics waarin het een en ander worden uitgelegd.
Zie bijvoorbeeld: http://forum.iculture.nl/f8/applicat...twikkelen.html of http://forum.iculture.nl/f8/applicat...-via-boek.html |
|
||||
|
||||
ik heb het boek c primer plus bij bol.com besteld, er staan allemaal excercises in
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
Windows: Hoe kan ik een programma map maken | LaFem | iTunes | 1 | 03-07-10 22:31 |
Hoe één zin heel veel duidelijk kan maken... | ℜuben | Chat en geruchten | 7 | 16-05-09 14:44 |
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? | MacorgaZ | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-02-09 20:57 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|