Hoe kan ik een programma map maken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mijn iphone geupdate na de nieuwe 4.0 versie, nu staat er bij de uitleg op de Apple site dat je je programma's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik een programma map maken
Ik heb zojuist mijn iphone geupdate na de nieuwe 4.0 versie, nu staat er bij de uitleg op de Apple site dat je je programma's in mappen kan zetten. Alleen de vraag hoe kun je die mappen maken, heb al de hele telefoon door gezocht maar kan niks vinden en op internet ook niet.
Weet iemand hoe dat moet? PS. de update werkt harstikke goed geen problemen met service of wat dan ook! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op je iPhone, gewoon op een icoontje drukken tot ze gaan "wiebelen", dan op een ander icoontje slepen, zo maak je een map aan.
Vreemd dat je dit echt nergens kan vinden ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken | jm1996 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 04-02-11 21:18 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
Hoe één zin heel veel duidelijk kan maken... | ℜuben | Chat en geruchten | 7 | 16-05-09 14:44 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
Mac OS X: hoe tv programma's naar de map tv pr. zetten? | ninobeukeveld | iTunes | 2 | 25-10-08 22:51 |
|
|