Hoe één zin heel veel duidelijk kan maken... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Totaal geen iPhone onderwerp (buiten dat ik de foto met mijn iPhone heb gemaakt) maar daar is gelukkig het board "Chat" voor. Vond 'm toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Totaal geen iPhone onderwerp (buiten dat ik de foto met mijn iPhone heb gemaakt) maar daar is gelukkig het board "Chat" voor. Vond 'm toch wel erg grappig.
Als taxi-chauffeur kom ik regelmatig op een dag-opvang voor mensen die licht beginnen te dementeren. In de gang bij de in-/uitgang zag ik iets aan de muur wat met één simpele zin direct volledige duidelijk maakte wat er gebeurt moest zijn. ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar, het zijn toch 2 zinnen? Welliswaar dezelfde, maar toch......
![]() PS, wel heel netjes... |
|
||||
|
||||
![]() Voor als je in een lollige bui bent
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zwaan: kan je dan niet beter gewoon die g uitwissen?
|
|||
|
|||
![]() Hoe is beter dan? De fotosoep komt vrij overtuigend over. Wat moet er anders?
|
|
||||
|
||||
![]() geen shotofop hier tot mijn beschikking maar misschien snap je hem zo:
dit is (g)een deurbel hebbieum?!
|
|||
|
|||
![]() ah zo.. ook een optie ja
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken | jm1996 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 04-02-11 21:18 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
Windows: Hoe kan ik een programma map maken | LaFem | iTunes | 1 | 03-07-10 22:31 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|