Hoe één zin heel veel duidelijk kan maken... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Totaal geen iPhone onderwerp (buiten dat ik de foto met mijn iPhone heb gemaakt) maar daar is gelukkig het board "Chat" voor. Vond 'm toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe één zin heel veel duidelijk kan maken...
Totaal geen iPhone onderwerp (buiten dat ik de foto met mijn iPhone heb gemaakt) maar daar is gelukkig het board "Chat" voor. Vond 'm toch wel erg grappig.
Als taxi-chauffeur kom ik regelmatig op een dag-opvang voor mensen die licht beginnen te dementeren. In de gang bij de in-/uitgang zag ik iets aan de muur wat met één simpele zin direct volledige duidelijk maakte wat er gebeurt moest zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
maar, het zijn toch 2 zinnen? Welliswaar dezelfde, maar toch......
PS, wel heel netjes... |
|
||||
|
||||
Voor als je in een lollige bui bent
|
||||
|
||||
Ik denk als ik die briefjes er overheen zou plakken ik me daar niet meer hoef te laten zien.
|
|
||||
|
||||
zwaan: kan je dan niet beter gewoon die g uitwissen?
|
|||
|
|||
Hoe is beter dan? De fotosoep komt vrij overtuigend over. Wat moet er anders?
|
|
||||
|
||||
geen shotofop hier tot mijn beschikking maar misschien snap je hem zo:
dit is (g)een deurbel hebbieum?!
|
|||
|
|||
ah zo.. ook een optie ja
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Leren hoe je een iphoneapplicatie met xcode kan maken | jm1996 | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 04-02-11 21:18 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
Windows: Hoe kan ik een programma map maken | LaFem | iTunes | 1 | 03-07-10 22:31 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|