Grappig internet spelletje discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een leuk internetspelletje wt niet teveel tijd inneemt. GerardhetSchaap1 My Brute Als jullie tegen mijn pop gaan vechten dan worden jullie mijn pupil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grappig internet spelletje
Dit is een leuk internetspelletje wt niet teveel tijd inneemt.
GerardhetSchaap1 My Brute Als jullie tegen mijn pop gaan vechten dan worden jullie mijn pupil en krijg ik er ook experience bij als jullie levelen. In dit topic mag je lekker je mybrute acoountjes spammen Let op: Pupils voor jezelf aanmaken helpt niet aangezien het op ip wordt geregistreerd. Veel plezier! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik het goed begrijp kan je dit spel eigenlijk helemaal niet spelen??
Ik hoef/kan niets doen..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Klopt, dat is juist het leuke
Je kan alleen kiezen wat je wilt doen en hij doet het dan automatisch |
|
||||
|
||||
Doe ik liever een rondje Need For Speed op me iPhone
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Kan natuurlijk ook, ik vind dit soms wel leuk als ik achter me laptop
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Feebee heb je hem niet onder de mijne aangemaakt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Leuk spelletje he
Lekker passief GerardhetSchaap1 My Brute http://gerardhetschaap1.mybrute.com Hoe kan je de link een naam geven, bijv: Klik, of "hier de mijne"? |
|
||||
|
||||
{url=LINK} Klik of hier de mijne{/url}
{=[ en }=] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe gaat het nu met jullie bij dit spelletje?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toch grappig als men beweert | jaimiefanatic | Jailbreak | 4 | 20-09-10 17:29 |
100 Leaps - Een grappig en slim kikker spelletje | xenopus | iPhone Apps | 0 | 18-05-10 13:17 |
Fout, maar wel grappig | King1987 | Chat en geruchten | 6 | 30-12-08 00:31 |
Grappig: 22.222 leden | iCulture | Archief | 15 | 22-12-08 08:44 |
|
|