Toch grappig als men beweert discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) toch grappig als men beweert HEEL VEEL verstand van iPhones te hebben en dan zeggen dat hij 4.0.2. wel ffe jailbreakt om te unlocken.. Terwijl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch grappig als men beweert
toch grappig als men beweert HEEL VEEL verstand van iPhones te hebben en dan zeggen dat hij 4.0.2. wel ffe jailbreakt om te unlocken..
Terwijl mij HIER is aangeraden te upgraden naar 4.1 omdat daar WEL een jailbreak en uiteindelijk een unlock voor komt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en wat wil je hier mee zeggen?
je opent een nieuw topic Ik zeg Slotje! |
|
||||
|
||||
idd de relevantie van dit topic ontgaat me ook. In "Chat " zou het nog wel kunnen...
|
|
||||
|
||||
Of gewoon niet updaten naar 4.0.2 of 4.1 en je huidige jailbreak + unlock behouden. Tevens zou je wel een jailbreak kunnen hebben op 4.1, maar dat is alleen met een custom firmware die je baseband niet update (pre-jailbroken via PwnageTool of iets dergelijks). Dus gewoon niet updaten via iTunes.
|
|
||||
|
||||
En wat is nu precies je vraag? Juist, daarom een slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verbruik als men webradio luistert via Iphone | NixoinZweden | iPhone Apps | 3 | 20-10-10 13:38 |
krijg geen geluid meer als men belt of sms | luc13 | iPhone algemeen | 6 | 16-12-08 12:33 |
|
|