Ik heb m weer! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) 4 weken geleden mijn iPhone ingeleverd ter reparatie, en gelijk ook minder op het forum aan het lezen (sorry ) Maar nu heb ik me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb m weer!
4 weken geleden mijn iPhone ingeleverd ter reparatie, en gelijk ook minder op het forum aan het lezen (sorry )
Maar nu heb ik me iPhone weer!!!! Sorry moest het ff kwijt p.s. Syncen duurt lang p.p.s ik heb way meer liedjes dan ik dacht
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou, gefeliciteerd
|
|
||||
|
||||
Gefeliciflapstaart..........
|
||||
|
||||
enneh, welkom terug!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
geniet weer van je Iphone. Ik kan me voorstellen dat je hem gemist heb!
|
|
||||
|
||||
WTF! 4 weken? Ik d8 dat het 2 tot 3 weken duurde?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het duurt maar 3 werkdagen als je hem direct naar Solid Vision in Rijswijk brengt
3 weken trek ik namelijk echt niet! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! Ik wil mijnes ook terug... Hij is nu bijna twee weken weg......
|
|
||||
|
||||
Bij mij was het scherm helemaal naar ze moer gevallen, alsof pubers een bushokje gesloopt hadden zeg maar...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile | lutador | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-03-10 20:00 |
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. | dubbel-D | Archief | 2 | 30-01-10 21:04 |
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. | andreasksv | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 19:30 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
Wat Heb Ik Nu Weer Gedaan? | OwBeeGee | iPhone algemeen | 7 | 07-02-08 22:58 |
|
|