//

Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet)

Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik kan met mijn 2g iphone 2.2.1 geunlocked en alles niet bellen niet smsen niet ontvangen niet gebeld worden de hele service is gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-09, 13:36
deaapdaar deaapdaar is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 28
Exclamation Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet)

hallo

ik kan met mijn 2g iphone 2.2.1 geunlocked en alles niet bellen niet smsen niet ontvangen niet gebeld worden de hele service is gewoon weg ik kan wel KPN en T-Mobile ontvangen maar VodaFone staat niet tussen de aanbieders gisteravond had ik hem heel eventjes te pakken en toen was dei weer weg ik heb nu opnieuw geunlocked en nog steeds geen service ik heb ook de custom firmware van michael gebruikt ik hou hetzelfde probleem iemand heeft deze telefoon een keer laten vallen toen hebben ze er een nieuw scherm erin geplaatst toen was hij opeens weer simlocked en voorheen voordat het scherm gebroken was niet toen kon er gebeld worden

Laatst gewijzigd door deaapdaar; 11-03-09 om 17:50.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe? Anne4444 Wi-Fi 3 20-02-11 12:33
Windows: Ik heb een APPLE ID, maar kan geen enkele app downloaden maybritt iTunes 0 13-01-11 20:22
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile lutador Odido (T-Mobile) 1 07-03-10 20:00
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet arntj00 iPhone algemeen 2 02-01-09 23:48
heb nog een abbonement roy-ddw Chat en geruchten 6 20-08-08 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.