heb nog een abbonement discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allen, ik heb nog een abbonnement bij kpn met een nokia n73, dit abbonnement loopt tot februari. is er een oplossing zodat ik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb nog een abbonement
hallo allen,
ik heb nog een abbonnement bij kpn met een nokia n73, dit abbonnement loopt tot februari. is er een oplossing zodat ik van dat abbonnement af kan en een nieuw iphone3g, 16 gb hallen met abbonnement van t-mobile? Gr. Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan KPN even bellen om te vragen of je je abonnement af kan kopen zodat je over kan stappen op t-mobile.
|
|
|||
|
|||
hoe duur zal dit dan gaan kosten?
|
|
|||
|
|||
je maandlasten x de resterende maanden
|
|
|||
|
|||
maar dan kan ik net zo goed de telefoon + het abbonnement aan iemand geven die prepaid heeft.
ik bedoel wel dan iemand die ik goed ken en die het dan ook betaalt |
|
||||
|
||||
Maar als je dat doet (het aan iemand anders geven) kan je je nummer niet meenemen. Dat is dan vaak het probleem waar mensen tegenaan lopen
|
|||
|
|||
ja klopt dat is ook lastig....maar het is ook zonde om het abbonnement af te kopen...
en vooral omdat het nog tot februari loopt. dan is het denk ik makkelijker een nieuw nummer te nemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nog 1 maand ben abbonement.. geschikt voor t-mobile? | jorries | Overige providers Nederland | 4 | 05-01-11 15:04 |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 9 | 25-05-09 17:34 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
nog een jaar wachten op nieuw abbonement. | bert 65 | Odido (T-Mobile) | 2 | 21-07-08 00:01 |
|
|